Super golf Niels :thumbup:
Quote:
carterontluchting zo te zien. |
Heel erg mooi!
Heb je meer foto's? |
Hele dikke bak en zoals gezegd puik kleurtje, was ook mijn bedoeling om een 2.0 abf met webers in te bouwen, ben er toch maar vanaf gestapt wil hem liever origineel houden.
Hoop hem volgend jaar eens op een meeting te bewonderen. Veel plezier met deze racer :thumbup: |
Hey
Bedankt voor al jullie reacties!! Extra tankje is inderdaad van de carterontluchting. Zat eerst en filtertje op maar dat was afkeur bij de apk keuren. Hieronder ff snel een foto van de achterkant (1 van de 450 foto's) Nu ik de auto vaker heb bekeken op de foto's zie ik toch weer dingen die ik nog wil veranderen zoals originele achterlichten en een andere achterdemper (dit ook vanwegen het vele geluid) |
hey pannekoek zet onze gezamelijk rijdende mk1 tjes er ook is ff tusse ;-] haha.
of durf je zelf niet in beeld. ;-] |
als je je einddember er weer onder uit doet heb ik er wel belang bij
vedder een super golfje 1 |
Heel netjes gemaakt!! :thumbup:
Hele mooie kleur ook,goeie styl! :) |
Waar ken ik deze kar van... ???
weet jij het Niels?? Hahahaha Groeten Rickie |
Niemand die zeurt over de banden?
Heel mooi autootje, maar die achterlichten vind ik persoonlijk niet zo mooi eigenlijk. En de banden dus :) Chroom biesje maakt m helemaal af verder (Y) |
Quote:
Heb je verder ook de uitlaat van Supersprint? Ik heb namelijk ook die einddemper met een middendemper en een spaghettie van Supersprint. Ik vind het wel een mooi geluid maar wat je zegt redelijk hard. Eigenlijk te hard. Ik heb de uitlaat ook in combinatie met een 16v. Verder mooie auto. Mooie kleur ook. Origineel VW? |
Hey
Er zit een spaghettie spruitstuk op en een eindemper van supersprint en verder is ie van voor naar achter 63mm zonder demper! Dus dat hoor je wel hehe. De kleur die erop zit is van seat. Heb inmiddels een goed bod gehad op de auto en hij gaat morgen van eigenaar wisselen. Het is dus ook aan hem wat hij er verder mee gaat doen. En inderdaad had ik zelf gekozen om er weer originele achterlichten te monteren en velgen klaar te maken en platte bandjes eronder. maarja kon het bod niet afslaan. |
jammer dat hij weg gaat.. ziet er te gek uit..
Wat word het volgende project?:) |
Heb er vandaag een golf 5 voor weer gekocht.
Zodra ik me golf 4 weer verkocht heb en een huisje heb komt er wel weer een golfje 1. |
strakke bak alleen jammer dat je hem verkoopt !
|
we hebben hem gister net weg gebracht naar de nieuwe eigenaar, de auto rijd nu in apeldoorn en omgeving, het was een oudere man, die zijn jeugd liefde [auto] graag weer wou hebben. na de verkoop van zijn motor. ps ik zal binnekort ook een topic openen nou is mijn mk1 aan de beurt om klaar gemaakt te worden ;-]
|
Kom wel weer een x een golf 1 in dezelfde style.
Nu eerst de golf 5 ff opleuken. |
Hey
Hier mag een slotje op en verwijderd worden. Opgeruimt staat netjes toch. |
kleur
hoe heet de kleur die je gebruikt hebt?
vind deze namelijk erg mooi! :wow: |
kleur is van een seat, dus zo heel moeilijk kan de kleurcode niet wezen. is 1 van seat zijn nieuwste kleuren
|
All times are GMT +1. The time now is 08:07. |