Netjes Ron, is echt extreem :thumbup:
Succes met de banden vandaag! |
sorry ronie kan de foto's niet terug vinden in de chaos
|
oké geen probleem hoor. Vandaag worden de velgen pas in elkaar gezet als ze tenminste vandaag klaar zijn bij de coater, hij was namelijk niet zeker of het ging lukken. Hij belt me straks nog. Gr Ronnie
|
Ja en pech dus, ze waren nog niet klaar.
Morgen ga ik ze ophalen, dus dan alles maar een dagje later.. Gr Ronnie |
jammer...maar goed,geduld is een schone zaak;)
|
Respect dat je zoiets wil proberen, maar persoonlijk zou ik het dan niet doen als er veel mee gereden wordt (weet niet of dit bij jou het geval is).
|
Ik weet nog niet of ik met deze wielen en in combinatie met deze banden, dagelijks ga rijden (als het teminste gaat lukken met erop leggen), aangezien ik nog een setje wil maken maar dan voor dagelijks gebruik.
Of een andere set om zo mee te rijden. Gr Ronnie |
Net het pakketje uit Engeland gekregen, bij passend bij de wielen.
Kijk maar.. Gr Ronnie |
naais :cool:
|
Over een uurtje kan ik de velg harten ophalen..
Kan niet wachten.. Gr Ronnie |
rustig, rustig... Of zit je al in de panda:D
|
Hahaha ja bijna, man ik wil zo graag wat af hebben en dat is als eerste de wielen, de motor komt daarna en nog een nieuwe schroefset,dan heb ik de auto zoals ik hem wil hebben voor het nieuwe seizoen.
Hahaha veel werk en nog meer centjes uitgeven voor het goede doel. Gr Ronnie |
Hier dan de foto`s van de gecoate velgen, ben er best tevreden mee.
Voorproefje.. Vanavond weer weg brengen om de randen te monteren en zaterdag de banden erom. Gr Ronnie |
vet hoor ronnie,zou ik heel erg tevreden mee zijn;)
|
dat ziet er netjes uit. vergulde boutjes er in?
|
Heb er heel lang over getwijfeld maar heb toch voor RVS gekozen, maar als ik dit nu weer zie twijfel ik weer, zou anders wel mooi zijn geweest.
Gr Ronnie |
maar ik heb wel een beetje gelijk over de kleur of niet..;)
|
Hahaha ja eigenlijk wel maar ze glimmen wel maar de metallic komt niethelemaal naar boven.
Verder zijn ze goed gecoat geworden. Gr Ronnie |
dat bedoelde ik ook.. t glimt, maar glinstert niet.. verder is het altijd netjes als ze gecoat zijn.
( je kan ze ook nu opruwen en nog kleurlak erover) igg weer een setje waar je veel plezier van kan hebben |
Nou, na 3 topics over hetzelfde onderwerp gelezen te hebben :D vind ik ze er toch netjes uit zien hoor! ' Glim ' komt op een foto toch niet echt goed over.
|
All times are GMT +1. The time now is 11:31. |