Dik hoor! Ik heb mijn randen laten polijsten bij sixpack. Althans, de hele set is daar de eerste keer ook opgeknapt.
|
netjes Rick ;) zullen hem goed staan !!
|
@ vw mannetje, okee dank je. :thumbup:
@ joey, dank je, jij weet hoe het eruit ziet. sorry voor de beetje copy. :redface: |
bij eventuele interessen mag de polo weg,
ga meer kilometer maken en vind het znde de g40 ervoor te gebruiken. plus ik wil graag wat meer luxe/ comfort als er interessen is hoor ik het wel. eventueel met htn's |
Toffe G40 :D hier op de oprit staat ook een Genesis.. heerlijke auto(tje)s :D nogmaals welkom
|
vandaag de htn's voor de polo gehad. om een betere indruk te krijgen.
heb zin in dit seizoen! |
In één woord.. Super !! :D
|
Zooo stof afblazen....
heel lang niks meer op het forum gepost. ik heb niks met de Htn's gedaan, zo eronder gedaan met een bandje erom. en zo een half seizoen gereden. Ik heb besloten de polo voorlopig te houden, er zijn zo weinig nette g40's in nederland dat het wel heel gaaf zou zijn er 1 te hebben. De polo gaat deze winter compleet uitelkaar... en word hij opnieuw opgebouwt en gespoten in zn orginele kleur. compleet dus buiten en binnen zijde. Alles word gedemonteerd en vernieuwt of aangepakt. zo zullen veel delen opnieuw gepoedercoat worden of gespoten. Ook word de carrosserie weer opgefrist, zo worden alle over bodige gaten in de motorruimte dicht gelasd en zullen slechte plekken vernieuwd worden. ook komt er een modificatie voor de chassis balken, dit omdat het een kwaal is bij de g40 dat deze scheurd achter de motorsteunen!!! Dit alles hoop ik klaar te hebben voor Worthersee 2012! :rolleyes: Ik ga proberen het hier bij te houden, so to be continu :D |
All times are GMT +1. The time now is 04:59. |