![]() |
Quote:
Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF C 40KW Brandstof Benzine |
ik zag het ook al,maar in de adv. staat dat het een gti is....
het is gewoon een bij elkaar geraapte klerebende.... "bij ons nu ook slooppremie",denk dat deze golf de gelukkige eerste gaat worden.... |
GTI wordt bij elk doodnormaal onderdeel gezet om het wat makkelijker voor meer te kunnen verpatsen. Hoe vaak ik hier op het forum niet een doodnormale middenconsole voorbij heb zien komen waar nadrukkelijk bij moet worden vermeld dat dit er eentje uit een GTI is.
En dikke bumpers maken op MP van elke auto een GTI. ;) |
Zag deze auto vorige week al staan, te erg voor woorden :)
|
Het verbaast me trouwens nog dat er wel een lederen interieur in blijkt te zitten. Ik had dit echt een geval gevonden voor oude doorgezakte stoelen met die o-zo-stoere stoelhoezen met draken en Chineze tekens erop. :D Uiteraard ook een bijpassende stuurhoes. :cool: :D
|
Ook mijn mama vindt de kleur niet mooi...
En haar mama ook niet! |
Spuuglelijk
:puke: |
ok sneu voor dat bedrijf, je zal maar zon auto ingeruild hebben.
volgens mij mag je blij zijn als je deze aan een gek verkoopt voor 2000,- en dan nog is het veel geld. |
Schijnbaar is er zo'n gek geweest.
Ding vanavond gezien in groningen, bij de wekelijkse tjoening meeting. Wat een hok ! |
Achterschort klopt ook nog of niet, vraag me af wat er nu echt aan deze auto "gedaan" is. Domi kon wel eens gelijk hebben.
|
vetcoolgaafkikkuuhhhh
|
al was het een orginele rallye dan nog is het een hok wat een doos taart en een vrijwaring waard is
|
wat een boot :screwy:
|
All times are GMT +1. The time now is 22:46. |