Ook weer thuis.
Was mijn 1e keer hier en kan maar een ding zeggen, hier moet je een keer geweest zijn, wat een ongelooflijk festijn is het hier. Echt onbeschrijfelijk. Supervette auto's allemaal en zoals al is gezegd was NL behoorlijk aanwezig. :thumbup: De minpunten laat ik maar achterwege is al wat over gezegd. Iedereen bedankt voor dit superweekend :thumbup: |
Holy poep, ziet er dik allemaal.....!!!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BBQS4IIK.jpg Die vind ik dik... |
Ben er nog mee bezig maar hier alvast een preview.
De rest zal zsm (deze week) klaar zijn. Gr Oliver |
Hier nog wat foto,s van mijn kant
En hier nog wat foto,s van de feest beesten :D Hier ff een foto van onze stripact :thumbup: |
[QUOTE=vwmk1maniac]Ben er nog mee bezig maar hier alvast een preview.
De rest zal zsm (deze week) klaar zijn. Ziet er al veel belovend uit Oliver, ben zeer benieuwd naar de rest. Leuk je ook een keer gesproken te hebben. :thumbup: |
Zo wat een weekend gehad echt super.
Veel mooie auto`s gezien en mensen gesproken. Relaxed al die engelsen daar.(de echte meetinggangers) heb zelf ook een aantal plaatjes gemaakt maar die zal ik nog plaatsen in de loop van de week. @ oliver, je bent weer goed bezig geweest mooie foto`s... als het aan mij ligt word er volgend jaar weer geboekt. |
Quote:
MOOOOAAAARRRR! :rock: |
Was idd een super mooi weekend! We hadden een mooie groep bij elkaar met Groenlo en Friesland, was echt super gezellig!
Er stonden echt heel veel super dikke auto's op de meeting, heb mn ogen uit gekeken daar! Er waren ook veel Nederlanders idd. Het weer was ook aardig goed, beetje koude wind, maar geen regen gelukkig. Die dronken idioten die zaterdag avond de hele tijd aan het rond racen waren met 100 man in een auto of met een tent op het dak was idd minder. Dat soort volk moeten ze eigenlijk 1x waarschuwen, en als dat niet helpt, gelijk van het terrein schoppen :mad: Wc's was ook een bende, de strond lag echt overal. Maar de douche's waren nog wel goed te doen zondag morgen. Volgend jaar geen camping meer in ieder geval, maar dan in een hotel ofzo... Maar verder helemaal niks te klagen dus, was zeker de moeite waard! Jacky gefeliciteerd met je prijs ;) |
geile karre precies
|
Vette foto :rock: |
Edition: JA!
Camping: NEE! Boot: misselijk, maar goed te doen met een lage auto! |
@ oli: gaaaaast!!!!
respect.... fancy a bum?? |
voor mij: de jongens ut Groenlo: respect! mooie bakken jongens! @ jackster: een terecht prijs! fantastisch!!! en respect dat jullie de reis hebben ondernomen. niet alleen de jongens ut Groenlo trouwens.
@ oliver & marieke: dank voor de gezelligheid and more ! @ lennart: i've got something for ya... en de golf 4 van Janet van Detailed: man man man.... detailed is inderdaad.... gedetailleerd bezig!!!! |
Ook heen geweest met een GIGANTISCH gezellig groep Friesland-Groenlo(Exlusives Eastern and Nortern Chapter :D )
Super geslaagd maar zoals de iedereen al zegt camping no way again. En ja Bob laag lukte makkelijk he wat een ander ok zegt ;) En de uitspraken die vaak gebruikt zijn: 2 in the pink and 1 in the stink en natuurlijk the famous Harry the Hamster woorden hahaha Mannen het was gezellig :thumbup: |
@ Oliver :own:
|
de camping gaat wel ....wij waren er vrijdag al om 10.00 in de ochtend en stonden helemaal achteraan dus dan zit je niet in de drukte en is het goed te doen met een vuurtje ..tot dat je een rondje gaat rijden in de avond met de auto over het terein een paar van die dronken mongolen zoals ik het noem die aan je auto gaan zitten en bier over je auto gooien en proberen je stil te zetten om te burnen nou sorry ik heb daar geen goed word voor over dat zouden ze veel harder moet en aanpakken...een stukje eerbied voor je auto mag wel en dat maak niet uit wat voor auto je hebt
|
Was super meet op de eerder genoemde dingen na.
Was weer super met de mannen (Friesland Groenlo) :screwy: Hele hoop echt dikke auto's,zeeer hoog niveau. Volgend jaar zekers weer. Lekker in een hotelletje,beter dan op een lek luchtbed :( ,en lui die denken dat ze op een circuit rijden. :mad: in plaats van op een camping. |
stond die homo met die twee apparaten nou echt in de weg? nee toch?
zie jouw foto.... is toch best dikke poep.. ;-) |
Iedereen bedankt voor de toffe reacties.
More to come! @COR No comment... :D |
ook weer in het land.
was echt een super weekend waarschijnlijk (zoals ik de rest hoor) had we betere plekken op de camping dan waar de rest stond. hele dikke auto's gezien volgend jaar staat op de planning om gewoon weer te gaan, auto's op edition 38 zijn van hoog niveau |
All times are GMT +1. The time now is 16:02. |