we gebruiken geen VW logo's Pim. in het verleden heeft VW erg hard opgetreden tegen enthousiasten die het logo gebruikten. ze zijn nu wat rustiger, maar we nemen liever geen risico's
|
cool allemaal, maar ze zijn evt ook voor nieuwe skins. dus waar blijven die uitspattingen!!!!!
kleuren wil ik zien, chroom, flashes etc. |
zwart met een witte opdruk dan???
:D |
niels/pim, erg netjes gedaan, zie al dat ik eventueel hier wat hulp kan krijgen met me neiuwe logo. voor me neiuwe site, maar daar zal ik wel een aparte thread over maken :wink: :D
me nieuwe site word Bugardi.com logo word die bacardi vleermuis, maar dan het front van een kever met de vleermuis vleugels, kleurstelling word het zelfde als bacardi, zwart rood/ geel ik hou jullie op de hoogte. ook een bacardi etiket aanpassen aan een kever :D |
als we dan toch bezig zijn.. kan iemand deze:
verbouwen tot een outline achtige pic? voor de T-shirts? |
Ook ik doe es een poging
|
Quote:
zoiets? zo blijven ze nog een beetje herkenbaar!! |
ja gaaf.
|
ik wil geen golf om m'n tshirt!
|
Quote:
Laat je er een tatoo van maken!! |
Quote:
Ries, heb je geen plaatje van een kever, bus, karman en tiep III naast elkaar ofzo? |
het idee was om 1 luchtgekoeld en 1 watergekoeld shirt te laten maken. vandaar ook die plaatjes zoekopdracht die chris een tijdje terug had. We zijn hier al een tijdje mee bezig.
Maar dat logo wat Niels had gemaakt is ook erg gaaf. alleen we gaan een single color print laten maken dus dat is in huidige staat ook niet te gebruiken. Iedereens goede ideeen en ontwerpen zijn uiteraard welkom, maar dan moeten we die ontwerpen ook wel mogen gebruiken. Dus als je je verveeld en creatief bent. leef je uit. enige voorwaarde die we hebben is dat er volksforum.com op moet staan en dat het in een singlecolor print te gebruiken is. |
nog meer voorbeelden??? of moet ik er nog een tweede krat bier tegenaan gooien?
|
|
Zoow, toch effe niks anders te doen, dus ben beetje aan het sjoppen geweest. Misschien dat het wat is.
Space style: Asian style: Miami Vice style: Celtic style: Hippie style: |
Die My-ass-i Vice variant vind ik goed!
|
Quote:
ik mis de German Style en Cal look Style of M:)n Style |
OK dan,
German Style: TROS-lid Style: en CAL look moek effe kijke :tongue: |
Die hippy stijl is ook vet :eek: :biggrin: :D :biggrin: . Goed werk man :wink:
|
hippie stijl is cool!
|
All times are GMT +1. The time now is 12:47. |