excuses voor de muziek keuze lol
http://www.youtube.com/watch?v=n-LnkEUAImU breakfan die vond ik best grappig lol |
ik heb hier van de week ook mee liggen kutten...6x13 met 155/70 banden,kreeg ze er met geen mogelijkheid op....de oplossing?slang vanaf de compressortank met een kraantje(je kan hem ook knikken:) ) o.i.d. ertussen op je ventiel duwen(wel binnenventiel eruit!) je vriend/vrouw/vader houd het wiel rechtop en laat z'n achterste licht op de band leunen en duwt met z'n armen aan de zijkanten,de band begint dan al aardig aan te sluiten...even wachten tot de compressor een keteldruk van tien bar heeft bereikt en knallen maar:D:D:D:D
|
gewoon naar de bandenboer gaan.. hier in heerenveen leggen ze 195 bandjes op 10j met de luchtpomp
|
net eventjes een band geprobeerd (kan niet wachten lol)
zoals in het filmpje plat gelegd, een beetje remreiniger, aangestoken; maar er kwam geen plop... he fikte wel een beetje maar er gebeurde niks. snap het niet |
flink wat remmenreiniger oid in de binnenrand, aansteken, wiel plat leggen en meteen vol druk erin blazen.
Zou moeten lukken hoor. Wel effe met 2 man doen.... ;) |
ik ben gisteren even naar Profile gegaan, en met enige moeite hebben ze toch de banden erop gekregen. Met 8 bar uit een luchtpomp en de band vanaf de zijkant induwen, lukte het uiteindelijk.
Heb ze eronder gelegd en staat wel dik moet ik zeggen. De velg rand ligt wel helemaal blood, dus stoepranden zijn nu echt gevaarlijk lol Iedereen bedankt voor de reacties, en zal morgen wel een fototje of twee plaatsen ;) |
foto!!!
|
Quote:
:screwy: is het al morgen? |
morgen kan niet snel genoeg zijn :D
|
ok...jullie zijn ongeduldig lol...dus bij deze een kleine sneek peek
let wel velgen zijn nog heel vies/niet gepolijst stretch en ook inmidddels heldere koplampen (weet het, niet iedereen zijn smaak) |
Je had de velgen beter eerst kunnen polijsten en randschade wegwerken.
Ik kan niet zeggen dat ik het super vind om een ATS cup velg. |
Quote:
Volgens mij valt die randschade wel mee en is het bandenvet wat je ziet. |
2e foto.
Het zou kunnen hoor. Maar ik denk van niet. |
ik vind het eingenlijk wel grapig dat je hier gewoon moet verwachten dat je eerst negatief commentaar krijgt (ik had al gezegd: velgen zijn nog vies en niet gepolijst).
op de foto's zit er ook pas 1 ATS onder de golf... zelf vind ik het al een super verschil, maar idd de stoeprand schade moet nog wel ps: jullie hebben beide gelijk. Er zit vet en schade op de rand ;) |
ik vind het wel mooi:thumbup:
|
Quote:
Het commentaar komt altijd van dezelfde persoon ;) dus daar moet je overheen lezen :tongue: zelf maken ze ook niks af :screwy: ik vind het ook wel mooi |
Staat lekker dik, ben benieuwd naar het totaalplaatje!
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: Daar was ie weer. |
thanx
Zit nog een beetje te spelen met de schroefset hoogte. Heb nu voor 20mm spacers gezet, en die is helemaal goed. Alleen achter zit nu 15mm, maar dan ligt de kast op de wang van de band. Dus die moet ik nog iets omhoog doen |
toch nog eventjes een totaal plaatje posten
|
All times are GMT +1. The time now is 08:15. |