Quote:
alles wordt dinsdag gedaan, dus een spoeling van het koelsysteem en het oliesysteem!! Thermostaat komt er nieuw in, de waterpomp is nog goed!! :thumbup: Olie en oliefilter wordt ook vervangen! ;) |
Quote:
:thumbup: |
Controleer ook even of het gaatje van de radiateuroverloop[dunne slangetje naar expansie vat]open is
|
Quote:
thnx man!! Die tip kreeg ik 10 min.geleden ook al van een collega!! :thumbup: |
Quote:
Zo knullig ben ik niet :D |
Quote:
Als je de vraagbaak er bij pakt; Met een rei en voelermaatjes (of op het oog tegen een felle lamp) kan je heel simpel controleren of de kop krom is of niet. Vlakken is niet persé nodig, alleen als er beschadigingen op de aansluitvlakken zitten of de kop krom is. |
Quote:
ik zeg ook niet dat een kop ten allen tijde gevlakt moet worden,ik bedoel dat het goed gecontroleerd moet worden,met een rei en voelermaatjes idd :thumbup: |
ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt :D (snappen we elkaar nog?? :D:D)
|
Hallo ik heb precies hetzelfde met mijn golf 1 cabrio.
als ik op de snelweg 120 rij en ik kom in de stad komt er witte rook onder de motorkap vandaan. De koelvloeistof in het vat is aan het koken maar ik heb geen lekkage of wat . Ben benieuwd wat dit is . er zit ook olie in de koelvloeistof. lees aandachtig mee |
Voordat je de gehele auto verbouwd zou ik eerst de thermostaat maar eens op werking controleren. Je zal niet de eerste zijn waarbij het eigenlijke probleem binnen drie minuten verholpen had kunnen worden terwijl er voor een motorrevisie wordt gekozen..
|
Quote:
gaat morgenavond gebeuren!! :thumbup: |
Getest en wel, en gelukkig niks aan de hand!! :thumbup:
Gelijks alles vervangen, dus de auto is loop weer lekker!! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 11:46. |