ah oke, ik kan namelijk ook hier en daar wat ritselen voor een leuke prijs :D
dus als je weer eens gaat shoppen moet je maar laten weten wat je zoekt ;) wie weet kan het voor een leuk prijsje ;) mja ik denk dat ik het wel weet, maar er werkte daar 2 jongens die dennis heette... :rolleyes: |
die lange was ik van vulploeg van roger en nieky
en als ik nog wat nodig heb laat ik dat zeker weten ja altijd hendig he :D |
jaaa dat dacht ik al ;) had ik toch de goede voor me ;)
is goed man, ik hoor het wel ;) binnenkort maar eens een keertje meeten ;) |
Welkom hier op het forum en idd verlagen is geen slecht idee ;)
|
Quote:
ja idd kan ik die mooie wagen van jou ffkes bewonderen :P |
nou mijn koplampspoilers zijn binnen :thumbup:
teminste dat dacht ik. natuurlijk meteen de kap open en kijken hoe en wat wat blijkt passen de krengen niet :eek: :mad: terwijl het wel de goede zijn volgens de verpakking en bovendien is der een beschadigd in het hoekje zou op zich niet zon ramp zijn maar aangezien ze niet passen gaan ze dus mooi terug :( nou ma op zoek na wat anders |
omg het zit weer lekker mee :evil:
net ff gebeld voor mijn verlagingsveren van apex apex heeft het nr niet meer in bestand staan en worden niet meer gemaakt :screwy: de man is wel zo vriendelijk voor een alternatief te zoeken en moet over een half uurtje terug bellen.... |
heb net weer gebeld en hij had een mooie oplossing kreeg een ander merk was normaal duurder ma ivm de toestand kreeg ik ze voor het zelfde geld:D
duurt aleen nog een weekje maja dan mag ik niet klagen he :D |
nou mijn veren zijn vandaag binnen gekomen:D
net na het eten de voorkant alvast gedaan pffff wat zaten die 2 bouten onderaan vast heeft wat bloed en zweet gekost om die los te krijgen :( morgenvroeg na de garage en ff laten uitlijnen. daarna kan ik weer verder aan de achterkant omdat het al weer donker was net. hoop dat de achterkant een beetje goed gaat omdat ik volgensmij lastig bij die bouten aan de bovenkant kom... :wow: ik zal morge als die klaar is ook ff nieuwe fototjes schieten gr dennis |
zoals gezegd zijn mijn veren binnen :
resultaat voor : resultaat na : is al een stukje beter zo al zeg ik het zelf. |
ik vond mijn trommelremmen niet zo mooi dus ben ze maar gaan spuiten.
eerst ff flink met de staalborstel erover en opgeschuurd. daarna goed in de primer gezet en weer glad geschuurd. daarna in de lak gezet en blanke lak erover. eindresultaat: die kunnen er ook weer een hele tijd tegenaan. gr dennis |
de auto was zondag ook weer terug van de spuiter 2 delen van de deuren en achterklep gespoten meteen ma vw logo en passat_cl logo eraf gehaald.
de 2 roestplekjes onder op de 2 deuren eerst flink gestraald tot het helemaal weg was. zodat het ook niet meer terug komt. zal dinnenkort fotos schieten er hier neer zetten. ma eerst auto van binnen en buiten poetsen want dat word weer tijd. verdere planning zijn 17 inch velgejes, andere spiegels en in kleur spuiten, klinken vervangen voor klinken zonder sleutelgat en in kleur spuiten. en verder nog ff kijken gr dennis |
hoihoi,
heb gister een leer intrieurtje :2 voorstoelen, deelbare achterbak,deurpanelen aangeschaft voor mijn passatje en een sportdemper. vrijdag of zaterdag ffkes +- 650km rijden om mijn intrieur op te halen. ik haal mijn achterbank eruit er rij dan erheen dan de nieuwe achterbank erin zetten inklappen en de stoelen en panelen erop leggen :P hoef ik teminse geen 650 km met aanhanger rijden want dat schiet ook niet op dan he :P zal na het monteren eens wat fototjes gaan plaatsen. gr dennis |
nog ffkes wat fotos
dit was het weer ff gr |
uitlaat demper is besteld via forum hier en
nu nog kijken voor een schroefsetje en vr6 lipje van een golf en klinken en spiegels in kleur spuiten. gr, |
|
All times are GMT +1. The time now is 08:05. |