Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Me Nieuwe Golf I 1983 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5866)

LRR 09-11-2004 11:09

Wat zou je denken van zo'n grote blauwe zwaailamp van een oude brandweer T1 of zo midden op je dak ??

Is harstikke illegaal, maar toch ook superfout ?????

Grtz......... LRR

bobby-digital 09-11-2004 11:47

denk dat je al aardig wat foute ideen heb opgedaan:) een pluche plafond is ook wel kinky:D:D en dan helemaal roze...hahahah erruug fout

LRR 09-11-2004 11:48

Ik bedenk opeens nog iets veel fouters:

TWEETY & SYLVESTER SPATLAPPEN !!!!! :eek: :eek: :eek:

Dan ben je pas superfout bezig denk ik !!!!!

Grtz.......... LRR

Jasper Ovaal 09-11-2004 11:52

Ff kijken hoor,. wat gaat er wel gebeuren aan die auto::

- Verlagen
- Hoefijzer
- foute stuurhoes
- Dakrek met zwaailamp :)
- waarschijnlijk toch een matte kleur met een zeer foute striping
- Velgen
- als ik een mooi stofje kan vinden dan misschien ook dat plafond, incl interieur delen :rolleyes:

Nu nog zo'n sillecone opblaashoer, voor naast me en het is een echte hoerensloep :p

toch raar dat ze noit met me mee willen rijden, zullen ze zich schamen als ze in me auto zitten :cool:

Mensen bedankt weer, ik kan weer aan de slag. ff kijken wat ik dit weekend kan doen, misschien zondag ff knutselen, eerst de velgen nog ff laten uitlijnen, en een band laten plakken,

gegroet, Jasper

Jasper Ovaal 09-11-2004 11:53

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
Ik bedenk opeens nog iets veel fouters:

TWEETY & SYLVESTER SPATLAPPEN !!!!! :eek: :eek: :eek:

Dan ben je pas superfout bezig denk ik !!!!!

Grtz.......... LRR

Zo'n idee had ik half, heb leiver van die vrachtwagen spatlappen, met zo'n vrouwtje erop, heb ook wel wat, en zeker breed genoeg :rolleyes:

Brazen 09-11-2004 12:13

visje voor op kofferklep.....kussens....gordijnen.....geruit dekentje...

bobby-digital 09-11-2004 12:15

OH MY GOD......... dit wordt de ergste pimp golf oooooit:D

goed bezig :cool:

BugStuk 09-11-2004 12:17

... een leuk kleurtje getint glas....

Brazen 09-11-2004 12:19

hele grote mega sticker van uh......Simmerstyle.....of No Fear.....!

VWrijder 09-11-2004 12:20

Een windmolentje aan je antenne?

VWrijder 09-11-2004 12:28

... of een vette "I brake for Hobbits" bumper sticker :cool:

Tjeerd 09-11-2004 12:42

Zijn de dobbelsteentjes al genoemd?

Brazen 09-11-2004 13:19

en niet vergeten......de tennisbal op je trekhaak.....of issie al genoemd ??

Jasper Ovaal 09-11-2004 13:23

Quote:
Originally Posted by VWrijder
... of een vette "I brake for Hobbits" bumper sticker :cool:

Zo die hebben echt wel een paar hele goede teksten staan op hun site , top.

Ik heb nu een hawai slinger aan de binnespiegel. maar dobbelstenen zijn makkelijker, heb nu steeds ruzie met die slinger :D

als hoedeplank stof heb ik nu een ouderwets stukje gordijn zitten, had ff geen zwartte stof, maar dat gordijn staat veel beter :o

Viperwin 09-11-2004 13:45

Van die plastic handjes die je op de rand van je deur moet plakken of van die verticale kunststof deurbeschermers met reflectortjes erin... Uit dezelfde categorie: zo'n antistatische strip onder de auto. Ook lekker fout: zo'n gehaakt mutsje met een pleerol eronder op de hoedenplank, plaid op de achterbank, digitaal plakklokje op het dashboard... En ga zo maar door :P

chrisjuh 09-11-2004 16:49

Wat ook super fout is zijn van '' HUP HOLLAND HUP'' zonweringen op de 8terzijruitjes.....

steven16v 09-11-2004 18:50

Ik zit elk jaar met kerstmis met kerstlampjes in de auto. Het eerste jaar waren het er een stuk of 200 afgelopen jaar iets meer als 600 met een complete kerstkribbe op de hoedenplank en kerstboom met gekleurde lampjes. Tip pas op voor de politie. Die kunnen dat niet waarderen. Echt niet. Trust me. Groeten Steven.

Peppie 09-11-2004 20:20

Hondje met knikkend hoofd op de hoedenplank, hoelahoep-meisje op je dashboard, zonneschermpjes met beertje, beren-wiledoppen, vossenstaart aan je antenne, van die Halfords-plaatjes achterop zoals rabbit-power of zo, stikkers; mijn auto leeft, hij rookt, wipt en zuipt.....

Ik ben eigenlijk ziek...

arnus71 09-11-2004 20:50

* Baby on board plaatje in je achterruit?
* Chrome wieldoppen van de Halfords ofzo. Anders je velgen spuiten zonder af te tapen!
* Blauw/zilvere folie op je koplampen + verstralers
* CB radio met gigantisch antenne
* Zo'n reflector stuk tussen de achterlichten (zijn waarschijnlijk zeldzaam!)

Jasper Ovaal 09-11-2004 21:44

Quote:
Originally Posted by steven16v
Ik zit elk jaar met kerstmis met kerstlampjes in de auto. Het eerste jaar waren het er een stuk of 200 afgelopen jaar iets meer als 600 met een complete kerstkribbe op de hoedenplank en kerstboom met gekleurde lampjes. Tip pas op voor de politie. Die kunnen dat niet waarderen. Echt niet. Trust me. Groeten Steven.

hier wil ik foto's van zien, TOP :biggrin:

had toen wel me Swift met ek enm wk goed onderhanden genomen, ook erg fout, alleen me broer kon net nioet op tijd remmen voor die bmw.

Baby aan boord gaat er ook zeker komen, en de knikkende hond ook.

waar kan je die Hawai dames kopen. die zijn ook super

had ik nou maar een grotere hoedenplank

All times are GMT +1. The time now is 10:13.