![]() |
Hee,
Jetta komt ook niet zo veel buiten! komende week ga ik voor apk! andere rand is compleet ingelast, heb binnenkanten nu helemaal behandeld! en alles zou (als het goed is) goed moeten zijn!! hier ff de update van de andere kant! ![]() Volgende week plak ik even de achterkant af, en gaat er weer een groene kleur over! en de spatbordranden gaan er weer op!En dan schroef ik hem weer omlaag!Staat nu voor de apk zo. |
Lekker naar GEVA gaan voor het keuren, die keuren toch alles goed hahah..
Gr Ronnie, ik ga daar ook altijd, op de Lindenheuvel in Geleen. |
Bij de geva was hij al geweest! en daar was hij afgekeurd op de wielranden! maar goed, komende week gaat hij inderdaad weer naar de geva!
|
Oh oke , ja succes dan, ik moet er binnenkort naartoe.
Gr Ronnie |
YEEEEEEAAAAAAAAAAAAAH
Er zit sinds 5 jaar weer eens APK op! moest vandaag op herkeuring omdat een stuurhoes kapot was, en een stadlampje!! maar nu is hij er goed doorheen gekomen! Volgende week gaat hij naar de garage voor: Grote beurt Disributsieriem + spanrollen en alles wat erbij hoort! kleppendekselpakking andere carterpan eronder , mijn oude, die word gelast en een stuk staal eronder! En onder mijn het schakelmechanisme zijn een paar rubbertjes kapot, die worden ook gemaakt! Daarna kan ik hij weer mooi omlaag!! :thumbup: :thumbup: |
hij is weer omlaag gegaan. Hulpveer is weer aan de voorkant onder gegaan. Gewoon weg omdat ik ook laag genoeg kan met hulpveer, ik heb nu nog 3 cm schroefdraad over omdat ik anders met mijn band de stelring van de schroefveren raak!
Hier even een tussendoor foto! ![]() |
Quote:
Vette foto :thumbup: Waar heb je die gemaakt? Of is deze weer geshopped? |
deze is in maastricht gemaakt. Als je achter de Mississippi langs rijd(langs de maas) kom je aan de achterkant zo'n kraak pand, of een kunst academie. Is niet zo geslaagd voor verder verlaagde auto's. ik kon er nog redelijk goed komen, 1 keer even geschraapt!
en de kleuren zijn niet weer iets feller gemaakt met photoshop! |
meneer heeft zelf ook wat op de muur gezet zo te zien :D :D
JETTA GLS achter het bierkratje |
je moet toch je handtekening achterlaten he;)
|
zo, de mattigs zijn eraf! heb nu verbreed staal 7,5 en 8,5 J!
heb de spacer van 16mm maar eraf gehaald :screwy: hier even snel een foto! ik vind het nog wel meevallen! ![]() |
Maar beter ook, die Mattigs d'r af, dalijk rijdt iedereen met die dingen rond.
Wil je toch niet mee gezien worden! :D Staaltjes staan goed breed! |
haha, die mattigs op de zolder bewaren tot dat ze ''retro'' of ''old school''
en er dan Te veel geld voor vragen.... :D :screwy: |
hier trouwens een foto van de zijkant! zie je het model een beetje!
![]() die kapjes voor in het midden over de velg zijn ook besteld bij VPC! komen er dus binnenkort op! |
Dat kan dus prima, 7,5 en 8,5 :D
Welke maten en et waarden hadden die velgen eerst? |
5,5 J et 38, maar de ET veranderd niet als je alleen naar buiten verbreed. Ik heb nu aan de voorkant nog wel iets speling met de schroefset!
|
Je ET waarde veranderd wel degelijk hoor ;)
![]() Maar da's mooi om te weten, ik ga waarschijnlijk Golf 1 staal met ET45 laten verbreden dan. |
misschien verklaart dat waarom ik met ''et38'' meer speling heb dan met et 33...haha
maar misschien dat jij kunt kijken voor 9 J! is volgens mij best haalbaar! dan heb je wel niet meer een 50 (hoogte)band |
Breder dan 8,5" achter wil ik niet ;)
Dat wordt me toch net te gek, wat jij nou hebt vind ik gewoon een mooi maatje :) Maar eerst moet ik m'n 15 inch G60 staal er nog onder gooien :tongue: |
Dik man :thumbup:
Onze Wok-palace-bochten-racer :D |
All times are GMT +1. The time now is 15:12. |