hee nils,
dan is je spruitstuk nog lang niet een begrenzende factor. pas als je echt met grote turbo's gaat werken is een ander spruitstuk aan te raden |
Nou ik heb anders gelezen dat je met een ander spruitstuk veel beter doorstroming krijgt, vandaar dat ik er graag een ander op wil hebben. Kan je me vertellen wat zoiets bij jou gaat kosten?
|
Quote:
dan kan je het beste je originele spruitstuk behouden. een dikkere downpipe en racekat hebben veel meer nut. |
|
Jelmer,
Je hebt een fantastisch mooie uitlaat voor mijn v5 gemaakt, heel mooi werk van je! Past perfect, klinkt als een klok en ik vind je service en meedenken helemaal top! |
Deze ff uppen, ziet er allemaal heel strak uit! Knap werk Jelmer.
|
ziet er allemaal netjes uit,maar heb vraag..........
ben zelf ook bezig met 2 complete uitlaatsystemen gebruik je ook backinggas,zodat de las niet verbrand aan de binnenkant,of is dit niet nodig? groet johan |
|
Quote:
Voor de normale uitlaatsystemen gebruik ik geen backing gas. Voor turbo spruitstukken etc wel. |
kun je ook een flexibel stuk leveren die ik over mijn 45mm systeem heen kan schuiven?
zal dit iets van 47mm zijn o.i.d? mvg kenneth |
ik kan flexibele delen in bijna alle maten leveren.
wat is de precieze uitwendige maat van de uitlaat? en hoe lang moet het flexibel deel zijn? |
hier nog wat leuke foto's :
rs6 v8 biturbo: compleet dubbel 76mm systeem met x-balans deel Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us s8 V10 - middendempervervangers met x-balans deel Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us harley custom build Uploaded with ImageShack.us golf 5 gti - 89-->76mm downpipe op maat met racekat. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us golf 5 gti - custom 76mm uitlaatsysteem met dubbel 89mm eindstyling Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
All times are GMT +1. The time now is 12:39. |