Quote:
nee volgens mij niet, maar is wel ontzettend lelijk, als ik zo'n ding in de schuur had liggen zou ik iemand die hem op kwam halen geld mee doen... :D |
zaterdag in spa een supercoole optie gekocht , mét zuignap... :D
|
@hajee; optie is cool! Heel cool!!!!!
Die spoilerachtige vleugel ding zou ik in de fik steken en er een vreugde dansje omheen doen. |
gistermiddag nog eens de video van de vw classic 2001 bekeken, kwam ik nog wat beelden tegen van bij charlie hamill op zolder:
nos plaatwerk en lijmklemmen meer pics : http://www.ploon.nl/usa/busstop/ |
Quote:
dit is een ducktail!! :biggrin: |
Quote:
haha oh ja! Blijft lelijk zo'n ding! (mijn mening) |
Quote:
hehehe, ik heb er nog 1-tje op zolder liggen hoor, ik klus 'm zo op die mex van je ;) (ligt er al 10 jaar, raak je idd aan de straatstenen niet kwijt.....of je moet m er van 3 hoog op laten vallen :D ) |
Quote:
Kom op zeg, dat heeft iedere echte bus liefhebber toch allang in het echt gezien? ;) :rolleyes: :biggrin: |
heheh @ sabine en hajee Whaletail? |
Quote:
deze? :D hehe chris=blond! |
Chris moet geloof ik nog steeds een pc cursus van je ma krijgen hj!
haha maar het lukt je aardig chris met de img's en slashes! ;) Knal morgen ochtend met de kever weer voorbij! |
Quote:
ik heb hem net ff geholpen via msn (niet doorvertellen hoor!! :wink: ) |
Voor op de Mein Kampferink ?
|
Quote:
Wat denk je zelf?! Vette optie natuurlijk! En jouw kennende wordt dit vast wat moois! |
|
Quote:
Word er niet altijd in DB A gemeten? |
mijn cadron uitlaat was echt helemaal afgeschuurd dus gisteren maar eens zelf een demper in elkaar gezet. Vind het wel een vette optie (lol)
|
Die is idd wel f@ :D
|
Quote:
vind die F@ sticker ook wel vet! :biggrin: |
Lol
|
All times are GMT +1. The time now is 22:23. |