Quote:
Je weet het nooit he, komen hier wel meer verkrachte creaties voorbij. Voor hetzelfde geld heeft iemand in het verleden bedacht: "Heeey, wit is veel mooier, laat ik mijn 16v g60 eens overspuiten" :D |
Quote:
Wit is ook veel mooier... :D |
Quote:
Daarom staat die auto ook al jaren stil ( of eventueel te koop . . . ) met een witte blijf je zitten !! ;) |
tegenwoordig is het: met een witte bleef je zitten :D
|
Quote:
Alleen is wit zo Retro . . . . we leven in 2009 !! ;) |
Quote:
tegenwoordig is het zo.. in een witte moet je zitten :D |
Ben toch wel zeeeeeer benieuwd naar de pics :thumbup:
|
:postpics:
|
Quote:
|
Quote:
Met die ene kant bloemen en de andere kant die ridders of wat 't ook waren? Die met de verschillende kleuren velgen? :D |
Deze denk ik dat Jaap bedoelt. :D
Niks mis mee vind ik zelf. :cool: |
mijn hemel wat lelijk.....en wat doet die plantenspuit erbij of moet je die bloemen ook water geven??:D:D
|
Quote:
Dat zijn nog van die ouderwetse BBS-en... je weet wel, die niet vanzelf glimmen. |
yup. Voor als 1 van de 71 je niet zeldzaam genoeg is. En lol om die bbs opmerking.
|
Quote:
KLOPT !!!! :D |
16s is een 16v die alleen in frankrijk is geleverd.
Kijk maar eens op www.golfoo.net dan kom je er wel wat tegen. |
en........ al foto's?? en waar woonde die beste meneer dan?? als hij in België woonde zou het idd een franse GTI kunnen zijn,daar is 16v idd iets van 16S
|
Nee nog geen reactie. Jammer maar ik krijg ook het idee dat het dan zo`n franse GTI is o.i.d. Maar we wachten nog even af.
|
Quote:
Wij wachten gewoon nog even mee :D Zolang het geen witte is en het is een Franse 16s heb je wellicht toch een leuke en aparte auto gespot ;) |
Quote:
in België is het ook 16v hoor enkel in Frankrijk gebruikten ze de term "16S" |
All times are GMT +1. The time now is 14:23. |