Niels thanx voor de pic!! |
Hey Leon! Altijd makkelijk hé, zo'n VeeDub site :D
Doorlinken kan tegenwoordig ook, dan hoef je geen attachments meer te maken ;) Quote:
Deze is al zoooo vaak gepost, maar is dan ook zooo heftig. :) Hier op Das Drag Day '04. |
De Trabant Kübel
En zo hoort ut! |
Quote:
Heee, waar is je eigen model?? Die moet er hier echt wel tussen als een van de weinige 181-fahrers :) |
|
|
Quote:
Hier is heur :) |
Quote:
Vette velgies! |
Quote:
Staan em in de huidige staat nog beter ;) :) |
Quote:
Ze zijn me goed naar het zin, maar wil er wel andere naafdopjes op hebben. Het zijn trouwens Replica's van de Empi Riviera velg. |
Hey Wouter waar blijven nou de foto's van je vers gespoten kubeltje...?
Zijn de losse delen ondertussen al gespoten? Greets |
ja die zijn gespoten, als het meezit begin ik volgende week weer met het monteren ervan :) De spatborden worden volgend jaar nog een keer overgedaan, dat is niet helemaal mooi geworden (temperatuur was zeer waarschijnlijk te laag :( )
ik maak een compleet verslag dus ik zet alles in 1 keer op het web :) |
Lellûhk..... De deuren, de knippers in de bumper etc... :frown: |
Quote:
ok, daar valt over te discusieren. Maar wat wel gezegd moet worden is dat dat ding in perfecte staat is! |
Ik vond net deze...
¨ Voor de type 3 nuts, check de rest van de site ook ff.. |
Als je kubel dan toch hoog is, dan wel gelijk ZO hoog......
Stoer ding !!!! |
Dit was een beetje mijn voorbeeld 1 1/2 jaar geleden......
Heb nu "iets" andere ideeen, maar dit blijft een vette kubel..... toch ?! |
ja je zou die gele eens naast een vet lage moeten zetten, altijd lache, met een beetje geluk kan die er onderdoor... naja, wordt lastig denk.
|
Quote:
Heey wouter, zoals op de onderstaande link wassie ook fet :) http://www.volks-factory.nl/foto/ryptsjerk/8.jpg Ben trouwes net lid, JeeWee's broertje! :biggrin: |
Hieronder ook een hele gave foto trouwens :)
[img]http://www.volks-factory.nl/foto/budel04/burnout.jpg[img] |
All times are GMT +1. The time now is 15:06. |