Mooie foto's Niels
|
2e lading.
Een "zwaluwstaart" van januari 1976 (1e toelating), compleet gerestaureerd, was voorheen overal rot waar een Golf 1 maar kan rotten, behalve aan de asopnames, die zouden bij deze in orde zijn geweest. Fotomap van de restauratie Jetta GLI Later weer meer. |
wij zijn zondags ook nog even op de meeting geweest en rest van de dagen rond gehangen in autostadt e.d.
hier wat foto's van ons (staan der tussen van op het treffen, maar ook autostadt) http://s787.photobucket.com/albums/...kens/?start=all |
Volgende vracht:
een van de eerste Golf Cabrio's, datum 1e toelating 30 mei 1979 Pirelli GTI van ronnieabf met Porsche velgen in Pirelli design (apart!) en 'n versnellingsbakken verslindende 2 Liter 16V ABF motor. Een tot 76er GTI omgebouwde GTI van het modeljaar 1982 van een Nederlands "Original Golf 1 IG" lid, perfect omgebouwd tot een "76er", tot in het kleinste detail b.v. onder de kap, maar ook zelfs de dunne hendeltjes voor richtingaanwijzer + ruitenwisser en de gordels van 'n 76er zitten er in, bijna niet te onderscheiden van een echte GTI van '76/'77 Zijn gewoon zo origineel gelaten '83er GTI He, wtf Golf 1? Delegatie van 'n Franse GTI Club, met 'n paar Belgen, waarschijnlijk Walen, erbij. Later weer meer. |
mooie foto's
|
Quote:
Heeft die rechter gti nou een zwaluwstaart :screwy: |
Lijkt me niet, ik denk dat de schaduw daar net invalt !!
Iemand toevallig de achterkant gefotografeerd van die marsrode GTI met die compleet zwarte BBS'en ??? Zoja, zou iemand die foto willen posten hier !!! Dank u |
Quote:
Bedankt Quote:
Dezelfde vraag had ik toevallig ook al bij een andere zwarte GTI van iemand van hier op het forum, klik :D (hmm, foto's ervan staan er inmiddels niet meer), maar om op je vraag terug te komen, zit geen zwaluwstaart maar 't juiste in, is gewoon gezichtsbedrog door de lichtinval. Zo, de laatste karrevracht met foto's die ik afgelopen weekend in Wolfsburg heb gemaakt. De GX van Sjoes 85, blijft een mooie wagen Dakotabeige 78er GL van iemand uit "Milano", zou iets van 1000 Km. (enkele rit dus) naar Wolfsburg hebben gereden met deze wagen vanuit Milaan, naar het schijnt heeft hij zich ook pas aangemeld als lid van de "Original Golf 1 IG" En als laatste nog een foto met daarop de auto van uw "verslaggever" naast die rode '97er Citi Golf wat te koop staat Zo, dat waren ze, de foto's die ik dus op de 11e editie van dit "mark wan" ;-) treffen te Wolfsburg heb gemaakt. Ik ga er altijd weer graag naartoe, dat al sinds het eerste treffen in 1999, het is me de circa 470 Km. enkele rit altijd weer waard. :thumbup: |
mooie fotos
trouwens veel met pirelli velgen blijft mooi |
|
ja, we staan er allemaal gekleurd op. :eek:
|
Thanx Niels voor de foto !!
|
Quote:
Effe een oud foto'tje wat ik destijds, 10 jaar geleden, het weekend van 16 t/m 18 juli 1999, op 't allereerste Golf 1 treffen te Wolfsburg heb gemaakt, is nog gemaakt met een 'old school' fototoestel met rolletje. O.K. dat heeft dan niks met het treffen van verleden weekend te maken, is dus nogal off-topic, maar ik dacht van ik plaats deze eens just for fun erbij :D |
Het blijven ploatjes he :D
|
:thumbup:
|
Quote:
Leuk juist die ouwe foto's :thumbup: |
Echt een klassieker die foto, al die swallowtails op een rij..
|
Mooie foto's, met name thanks aan mk1diesel en typ17 :thumbup:
Mijn foto's zou ik er ook nog een keer moeten opgooien he? beetje weinig tijd de laatste tijd hahaha.. T was in ieder geval weer een heel erg tof treffen met erg veel mooie auto's, opvallend veel oude GTI's: er waren 3 '77er GTI's, een 76'er en wat '78ers en '79ers. Was voorgaande jaren wat minder. Ondanks de slechte weersverwachting heb ik het er nog nooit zo druk gezien (ben nu 4 keer achter elkaar geweest), het was ontzettend gezellig en goed shoppen in de onderdelenwinkels:D Er waren 152 auto's aangemeld. Buiten het terrein heb ik nog zo'n 20 golfjes 1 gezien gedurende deze dagen. |
Quote:
Hey Dennis, dan gooi ik alsvast de mijne er op als je het niet erg vindt. :D |
All times are GMT +1. The time now is 15:54. |