ik kom er even op terug.
er zit een stationair sproeier schroefje op de carb naast de gasklep. probeer die eens 1 mm naar links of rechts te draaien, zul je zien draait de motor stationair mooi strak. en lijkt iets gevoeliger te zijn in het gaspedaal |
Bedankt ,
Heb onlangs een gereviseerde carburator gemonteerd . Bij deze wou hij ook niet stationair draaien . Nu heb ik aan de stationair sproeier schroef gedraaid . En hij blijft nu draaien maar te hoog volgens mij . heb hier geen toerenteller op . En in achteruit rijden als ik de koppeling volledig los laat . Bolt deze zelf achteruit zonder gas te geven . Mvg, |
statonair toerental is ook te regelen.
als je voor de auto staat: zit er tussen de veerpoot en carburateur een plastic (geel) buisje ter hoogte van de voetpakking zeg maar, je moet ffe goed gluren. in dat buisje zit een platte schroef. draai je die naar links gaat ie zachter draaien. naar recht is sneller draaien. het kan een volle slag duren voor je wat merkt.. als je het zo regelt dat ie een klein stukje boven het stevig trillen aanzit, is ie oke. toerental is dan niet echt belangrijk in mijn ogen. je zit dan toch wel tussen de 750-1000 toeren. Zet je verlichting aan! succes ermee! |
All times are GMT +1. The time now is 08:58. |