mooie auto Dimi!
Gaat snel de goede kant op! |
dus...
ben bij de douane geweest om papieren voor het voertuig in te voeren en dat was allemaal netjes verlopen. ga ik maandag bij de dealer aankloppen en zegt dat mens tegen mij: "hier is een website (een duitse trouwens :screwy: ) en daar moet je je gelijkvormigheidsattest aanvragen.." WTF is dat nu weer :eek: in duitsland belgische papieren aanvragen :shake: maar goed zal de importeur eens bellen... ik hou jullie op de hoogte :thumbup: |
very nice bro
wat denk je van 13"??????? ligt nog wat lager he |
|
Quote:
dacht dat het een daily was? wel een dikke jet :thumbup: |
Quote:
dankje :) we zullen zien. door verschillende omstandigheden die hier snel veranderen weet ik het zelf nog niet goed :redface: :tongue: komt allemaal wel goed |
|
stond er afgelopen weekend netjes bij dimi ;) !!
gr. Martijn |
knappe jetta . lekker orgineel
|
mooie jetta kerel :thumbup:
|
Ondanks dat ie wit is :tongue:, blijft een knap ding. :D
|
nette jetta :D
|
dankje
er komt nog verandering, maar alles op z'n tijd :thumbup: zijn momenteel weer druk in huis en tuin bezig :D |
|
Ter vervanging van de jetta of van de Vento?
Ziet er netjes uit Dimitri :thumbup: |
Quote:
dankje, vervanger van mijn "army-jetta" en toekomstig oldtimer :thumbup: |
graag gedaan Dimi :thumbup:
de groene was toch al weg ? |
Quote:
in 2-3 weken word hij opgehaald ;) heb net een heel leuk detail gescoord, straks ff ophalen :D :thanks: @ Ken :thumbup: nog 2 dingen en dan heb ik alles wat ik voor de coupe zocht :woowoo: :dance: :cheers: wat het zal worden zal volgend jaar te zien zijn als alles erop en eraan zit/hangt :cool: :nana: |
je houdt het wel spannend... ...en zo hoort het!
Blijven die mistlampen erop? :-( Ik ben benieuwd naar het resultaat van de turbo-jet! |
All times are GMT +1. The time now is 10:19. |