Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   5th Int. VAG Meeting ~ Asten (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56549)

T.C.Z.L 21-06-2009 18:46

Was zeker een geslaagde meeting!
Heb alleen dat skyline verhaal niet meegekregen, wat is er dan gebeurd?

Pieter_Ibiza 21-06-2009 18:48

Vanmiddag even samen met de vrouw naar de meeting in Asten geweest. Even wat ideeën op doen voor een leuke Cabrio en dat is goed gelukt. Er stonden meerdere erg mooie Cabrio's van het type 1!!

Wel wat kritiek op de organisatie. De auto's stonden erg kort op elkaar. Er moesten te veel auto's op een te kleine ruimte. Maar het niveau wat er stond was erg goed. Ook een hoop Duitsers en Belgen!! Top.

Hier wat foto's alvast:

Onderweg nog een hoop VW-tjes gezien die onderweg naar Budel waren of daar vandaan kwamen. Een hoop Kevertjes met de caravan erachter

knedel16vweber 21-06-2009 18:57

hey mannen, top dagje gehad!
er stonden erg veel mooie auto`s bij von ik.
wat mij erg scharmeerde was de duitse audi 50, dat ding zit gewoon nog in de originele lak! heel gesprek gehad met die man, super!
ik moest helaas wat eerder weg omdat ik even bij ruud (fridolin) aan moest voor un zaakje (erg leuk trouwens, heb de fridolin in ut echt gezien :tongue: )

foto`s zat, alleen moet ik ze nog even uploaden maar is onderweg!

groet frank.

Ruud_79 21-06-2009 18:59

Quote:
Originally Posted by Pieter_Ibiza
Wel wat kritiek op de organisatie. De auto's stonden erg kort op elkaar. Er moesten te veel auto's op een te kleine ruimte. Maar het niveau wat er stond was erg goed. Ook een hoop Duitsers en Belgen!! Top.

Als de organisatie zich niet aan de strakke regels qua parkeren had gehouden had ook het industrieterrein aan de overkant ook nog vol gestaan, wat nu al deels het geval was...
Ze beschikken nu eenmaal niet over een groter terrein wat voor hun als organisatie over zoveel faciliteiten beschikt als dit terrein bij Nobis in Asten.
Ik vind dat de organisatie een prima prestatie heeft neergezet voor de 5e keer!

Ruud_79 21-06-2009 19:01

Quote:
Originally Posted by T.C.Z.L
Was zeker een geslaagde meeting!
Heb alleen dat skyline verhaal niet meegekregen, wat is er dan gebeurd?

Op het einde tijdens de prijsuitreiking kwamen er ineens 2 Skylines en een RX7 het terrein op rijden die even aandacht moesten dachten we in eerste instantie, want ze parkeerden tussen de VW's. Toen opeens rijdt 1 van die gasten met een rotgang over het terrein en ook meteen weer eraf. Meteen erachteraan, maar natuurlijk te laat. Toen kwam nummer 2 en die RX7 en toen waren we niet te laat...
Prijsuitreiking werd meteen gestopt en heel veel bezoekers meteen op die gasten af. Alle Friese auto's stonden er vlakbij en Hugo en ik vlogen meteen op die gasten af... Toen kwam die eerste nog terugrijden naar zijn vriendjes want die werden tegengehouden door ons... Die heeft heel veel geluk gehad dat iedereen zich redelijk rustig hield, want er waren zelfs bezoekers die al stoelen van het terras pakten die ze zo regelrecht op de wagen wilden gooien... Was dus erg spannend, maar heel mooi om te zien dat alle bezoekers voor elkaars bezit opkomen....

subdivision 21-06-2009 19:37

Zondag 21 juni was het weer zover. Vw polo team organiseerde samen met vw team de Kempen hun jaarlijkse meeting bij hotel Nobis in Asten.
Mooie gelegenheid voor de subdubbers om er weer lekker op uit te gaan.

De meet was goed georganiseerd, en het feit dat het terrein te klein was geeft alleen maar aan hoe goed het bezocht is.
Hier een voorproefje.
De foto's volgen zo spoedig mogelijk op ons fotoalbum.
Op www.subdubbers.nl

Best of show

knedel16vweber 21-06-2009 19:49

heb ik dan even gemist maar top dus voor allen haha

bij deze wat foto`s de rest moet ik nog uploaden...

c.s.i. asten :D leuke oplossing, erg creatief :D

mijn vaderdag kadotje, ben er erg blij mee! bijna identiek.

en in het echt!

album link en de rest volgen zsm...

groet frank.

skinny 21-06-2009 19:56

Was zeker een leuke dag, zelfs mijn zoontje had zich wel vermaakt.

Domi 21-06-2009 20:05

Die golf 2 limited mag wel eens voor de apk :)

Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming 19E-299
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 08-01-1993
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 12-02-2009

BPM € 4094
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Nee

Joey_G40 21-06-2009 20:11

Kon er helaas niet bij zijn :( Baal er wel van ! zo te zien was het een super mooie meet !!

Mitta 21-06-2009 20:15

Quote:
Originally Posted by Domi
Die golf 2 limited mag wel eens voor de apk :)

WAM verzekerd geregistreerd Nee

En verzekering word ook wel is tijd :D

cloontje 21-06-2009 20:52

@ de limburger
Ik had je nog gevraagd om bepaalde foto's te wissen!! :screwy:

Voor de rest een redelijke meeting. Wat ik altijd jammer vind is dat de auto's die winnen niet voor komen rijden. ik snap dat dat veel tijd kost maar dan heb je wel een idee van welke auto nou gewonnen heeft.

ja en van die skyline : leuk 180 graden gummend draaien maar doe dat op een afgezet terrein. :shake:

Gr

Crosne 21-06-2009 20:57

zo ik heb de foto's ook klaar:

hier werd waarschijnlijk een of ander overleg gevoerd

de rest op www.vw-speed.nl --> Gallery

desnelders 21-06-2009 21:01

ja die guys zullen niet snel nog eens een vw meeting gaan "opfleuren" met hunapen gedrag...

pic

Mijn foto's van de meeting staan in onze Vag Editionz Gallery

en misschien beginnen uitkijken naar een groter terrein? :thumbup:

bobby-digital 21-06-2009 21:04

He Chris,

was leuk om je weer ff te zien, bedankt voor de gave foto hahah

Crosne 21-06-2009 21:14

Mooi om te zien dat ie loopt Maarten :)

desnelders 21-06-2009 21:15

zit de eigenaar van de zwarte golf 2 VR met zwarte/gepolierde teledails hier niet op het forum? ik dacht van wel maar vind er geen topic over :shake:

Alberto 21-06-2009 21:15

Quote:
Originally Posted by Crosne
hier werd waarschijnlijk een of ander overleg gevoerd

Hugo doet een stukje uit eigen werk :D

Ruud_79 21-06-2009 21:26

Quote:
Originally Posted by desnelders
zit de eigenaar van de zwarte golf 2 VR met zwarte/gepolierde teledails hier niet op het forum? ik dacht van wel maar vind er geen topic over :shake:

Is Roy-16VT hier opt forum...

GerardMkIIVR6 21-06-2009 21:27

Quote:
Originally Posted by desnelders

Roy16VT heet hij hier. ;)

All times are GMT +1. The time now is 02:16.