Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   En we hebben een winnaar!!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56443)

Vains 18-06-2009 12:32

Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
ach en zo heb ik ook een tijdje geleden geroepen volgens mij dat ze die kerel met die scirocco "back-to-the-future" ombouw aan z'n ballen op moesten hangen.. het ligt ook maar net aan je dag. :D

(die rallye hierboven is very nice, indeed!)

Whaha, die kan ik mij nog wel voor de geest halen :D

Jan-Jelle 18-06-2009 13:00

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
Een fucking T D I in een rallye. Een diesel in een auto die het toppunt van sportiviteit van de golf 2 was in zijn tijd (en nog altijd). WAAR DE FUCK zat je met je gedachte? Een TDI zit in busjes en leasebakken, niet in een rallye. Wat een beunhaas.

als je een beunhaas bent krijg je niet zomaar een tdi blok en een rallya, maar inderdaad, er zijn gepastere blokken voor zijn auto.

maartenunplukt 18-06-2009 13:02

Tsjah, dat beunhaas slaat meer op wat ie flinkt dan de manier waarop, t ziet er op foto allemaal netjes uit.

Jan-Jelle 18-06-2009 13:04

ach, zo'n diesel is best handig als jeveel km's maakt..;)
opzich is 't wel leuk bedacht, want 20Vt's en dat soort blokken zie je al zo vaak in Mk2's dat het haast niet meer bijzonder is!

maartenunplukt 18-06-2009 13:07

Tsjah... hoewel Le Mans ook al jaren door diesels gewonnen wordt vind ik dat ook niks. Wil ik diesels zien racen kijk ik wel naar die vrachtwagen races. Veel km's maak je maar in je lease-audi en niet in een golf rallye. Maargoed, hij mag er natuurlijk mee doen wat ie zelf wilt... Maar voor al die moeite had er wel een geiler blok in gekund.

meijer1972 18-06-2009 20:41

Ieder zijn smaak, maar ik heb wel veel erger gezien. Eigenlijk is deze niet mijn smaak, maar best wel leuk. En zo gek is het tocht niet als je de betrouwbare G-lader vervangt voor een turbo-blok? Volgens mij zijn er wel diesels die sneller en zuiniger zijn dan een G60.
Die back to the scirocco is erg, maar heeft wel een thema. Die cabrio met die benz-snuit, die is pas erg!

sanderz 18-06-2009 21:21

Quote:
Originally Posted by Vains
Nou ik verbouw misschien niet veel aan mijn auto's, maar dat komt ook mede omdat ik student ben. Ook al groeide het geld mij op de rug dan nog zou ik een rallye golf niet zo gaan verbouwen...

Dus laat het commentaar maar komen, ik kan het hebben :rolleyes:

euhm ik ga ook maar weer naar school denk ik?? als ik zo jouw auto's bekijk ;)

martiepartie 18-06-2009 21:24

idd.. Een V8, een corrado vr6 en nog een corrado??

O jee, wat heeft de student het zwaar :D

MONDY 18-06-2009 21:40

vind het best wel een mooi ding op een paar dingen na dan.
achterklep zou ik gewoon helemaal strak gedaan hebben, gewone deuren erin en kompleet zwarte interieur.

het is iig een apart ding.

Domi 18-06-2009 21:52

staat deze al in het rallye register???

Vains 18-06-2009 23:06

Quote:
Originally Posted by sanderz
euhm ik ga ook maar weer naar school denk ik?? als ik zo jouw auto's bekijk ;)

Dat is het voordeel van die scholen van tegenwoordig; je hebt meer vrij dan school. Genoeg tijd dus om te werken :thumbup:

T!m 18-06-2009 23:10

Goed het is doodzonde om dit met een Rallye te doen.

Maar je kunt veel zeggen, hij is wel heel netjes afgewerkt !

Misha 18-06-2009 23:14

Nou, ik had toch echt niet meer vrij dan school.. maar goed, ik heb ook geen vr6'en en v8'en :)

RubenD 20-06-2009 17:36

Wat ik het ergste vind: Die kentekenplaat aan de achterzijde. Dat krijg je niet zo maar hersteld. De rest is veel makkelijker in orde te maken.

En de kleur heeft ook wel wat vind ik.

Tjaap 20-06-2009 17:59

Quote:
Originally Posted by Domi
staat deze al in het rallye register???

nog niet, maar heb wel de foto opgeslagen... :thumbup:

The Skinnmeister 25-06-2009 18:43

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
Hahaha geweldig....

Eerst zag ik de vleugeldeuren... niks mis mee, daar kan ik om lachen

Daarna het interieur en dashboard... VER SCHRIK KE LIJK! Enorm zonde om een golf 3 dash daarin te meubelen

En vervolgens kwam ik niet meer bij van het lachen toen ik zag wat die vogel in zijn motorruim had geknutseld.....

Een fucking T D I in een rallye. Een diesel in een auto die het toppunt van sportiviteit van de golf 2 was in zijn tijd (en nog altijd). WAAR DE FUCK zat je met je gedachte? Een TDI zit in busjes en leasebakken, niet in een rallye. Wat een beunhaas.

Yep :thumbup:

lowghia 25-06-2009 22:01

Bekijk het even op deze manier,
Als de Ralley altijd al "de volkswagen" voor je is geweest maar door b.v. veel kilometers en hoge brandstofkosten nooit zal gebeuren,
zeg ik dit is toewijding!!
Of het je smaak is of niet, het is wel netjes gedaan..

All times are GMT +1. The time now is 21:08.