heb er ook ééns zo'n velgje tegen gezet en ziet er wel goie uit onder m'n dolfke :D
da wast voor vandaag 8-) greetz Ronald |
en zo zien ze eruit met de afdekplaatjes erop 8-)
deze rand is nog niet gepolierd hé :D zijn trouwens 80 gedateerd ;) greetz Ronald |
dit is nou echt een mooi project!!
heb je een werkschuur? of doe je zo alles buiten? succes met de werkzaamheden! grtz willemse |
heb zelf wel plaats om eraan te werken maar zal éérst als rat de baan op gaan (proberen toch, want die keuring hier :wow: ) gewoon zien dat ie techhnisch in orde is en zo en aan kas nog niets doen :cool:
na al een tijdje op zoek te zijn naar een ander blokske ben ek ne 1500 (70 pk) 4 vitesse met boit tegen gekomen, zou me wel kunnen boeien, is draaiend en alles is erbij, enkel dat ie van ne golf cabrio komt van 1980, nu is men vraag ,die boit en motor zouden die zo zonder problem passen in men dolfke???? greetz Ronald |
dat past niet zomaar, de 1500 vraagt andere motorsteunen aan de chassiszijde. Is deze 1100 niet meer aan de praat te krijgen? Ik heb evt. nog wel een 1100 motor met bak uit 1975 liggen, voor zo'n project mag dat voor heel weinig weg :D
|
ik ga nog zien, woensdag ga ik naar de motor kijken, heeft ook al wat meer power dan den 1100 é :D als deze erin ligt gaan we wel de originele 1100 volledig reviseren, wil die er terug in maar zit ni potvast van 20 jaar stil te staan en denken ook dat ie ff zonder olie bereden is :rolleyes:
de 1500 is er gewoon inleggen en starten, is draaiende en perfect in orde dus ik wacht nog even af tot ik die woensdag heb zien/horen draaien en een motorsteun is snel verzet é :thumbup: de velgen zijn trouwens ook klaar en steken nu onder mene jetta, komen wel beetje breed vooraan :screwy: greetz Ronald |
de motorsteun(en) moet aan de chassiskant verlast worden, is niet een kwestie van loshalen en op een andere plaats weer vastzetten.
|
Met een slijptol en lasapparaat bij de hand is ie alsnog snel verplaatst hoor ;)
|
alléé, tis zover, gisteren een moteurke geadopteerd voor men rattebeesteke :D tis ne 1600 benzine van ne golf 1 cabrio van 1980, zal wel wa aanpassingen moeten doen maar da komt wel goe, binnen 2 weken beginnen we eraan sé, moteurke alle dichtingen and stuff vervangen en de aanpoassingen in de motorruimte doen, moteurke zou (is wel ni zeker) een 150.000 km ghebben, dit terzijde, moteurke is een maandje geleden uit auto gehaald en startte gisteren vanzelf, hopelijk int kort het vervolg é :D :thumbup:
|
alléé, paar fotokes van moteurke, ben van de week sirieus ziek geweest dus geen bal kunnen doen #-o
komende week al is wa uit elkaar beginnen halen en stukken beginnen opkuisen sé :D :wink: kga nu wel op zoek naar 5 boiite voor deze motor (is eigenlijk ne 4 vitesse) , iemand een idee wat er zowel op mene golf 1 van 78 als op de motor van ne golf 1 cabrio van 80 past? greetz Ronald |
Man o man wat een project gaat dit worden.
Natuurlijk moet deze auto niet als donor gesloopt worden, maar ik vraag me wel af of je beseft waar je aan begint. Je zegt dat alleen de hoeken rot zijn, maar ik zie dat ook de a-stijlen rot zijn en dat is een erg lastig en tijdrovend karweitje. Ben er nu ook aan bezig. Daarbij nog deuren, spatborden, voorpaneel, binnenspatborden. Pffff... Mar in ieder geval voor nu veel plezier ermee en voor de toekomst veel suc6 gewenst. Altijd mooi om te zien dat iemand hier tijd en moeite in gaat steken. En die bumpers zien niet uit, dus verkoop die maar aan mij :D |
neen, idd dat beseffen we goed dat we nog veel dingen gaan tegenkomen die we zo met het blote oog niet zien maar op de moment is het de bedoeling em rijden en remmend en de bodem al in orde zetten tegen volgende zomer dat ie tegen dan technisch in orde is en zen oldtimerkeuring kan doen en ek er volgend jaar rat style mee kan bollen, zal voor full resto ook geen tijd hebben tegen volgend jaar doordat we volgende zomer trouwen, daarom dat ie nog 2 klein jaartjes rat blijft en derna full resto en dan zien we wel wat er moet gebeuren en wat voor onheil we allemaal tegen komen :D dat hoort er nu éénmaal bij hé ;) één ding staat vast, voor hetgeen we al gezien hebben valt het allemaal nogal mee en zeker de moeite om te redden :thumbup:
greetz Ronald |
schoon project! misschien iets dunnere banden op de velgen leggen? :thumbup:
|
golfke eventueel te koop wegens iets anders opt oog
|
All times are GMT +1. The time now is 07:55. |