Ja dat zijn die velgen :) dank je, blijft een leuke hobby zo in ieder geval.
|
Mooie Corrado Martin, hij is er goed op vooruit gegaan :thumbup:
Ik ben vorig jaar bij jou een einddemper komen halen voor mijn 16v ;) |
dank je voor goede reacties, en ja klopt vains, dat weet ik nog, toen was me corrado nog heeeel anders hehe.
|
als het dan al moet deze:
|
Mocht je je koplampen donker willen maken met folie van Lamin-x neem dan niet van die kant en klare setjes, die passen op het nieuwe type voor geen meter.
Just a tip :) |
Oke thanks voor de tip, ik wil ze het liefst gaan spuiten..
|
Om heel eerlijk te zijn vond ik de Corrado op de allereerste foto's mooier dan dat hij nu is. Maar dat zal een questie van smaak zijn.. ;)
|
Leuke corrado..ga zo door!!!!!
|
Plannen voor binnekort:
-Nieuwe dakrubbers monteren, deze kan ik morgen ophalen bij de dealer. -Setje koplampen, knipperlichten en mistlampen nieuw type vinden. -Smoked koplampen, knipperlichten en mistlampen maken. -Einddemper eraf en een andere sierstuk want meer in het thema past, einddemper wil ik eraf voor een wat ruwer geluid. raceachtig geluid.. -Spagetti spruitstuk. -Grote voorlip, en dan kijken hoever we nog kunnen verlagen zodat lip mooi vlak boven de grond zit. -Ramen blinderen, achter zwart en voor ongeveer 25 %. En dat was hem voor dit jaar kwa ideeen wat ik heb, Hopelijk snel me cupvelgen verkopen zodat ik geld heb voor een deel van me plannen. |
Wanneer komen de foto's met de Schmidt's Martin :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 04:30. |