:eek: :eek: :eek: :eek:
Damn dat zijn nogeens projecten zeg! Ziet er goed uit, veel succes ermee en vooral plezier ervan :thumbup: |
Wat een bruud apparaat.......
I like I like |
Heel erg gaaf project!
|
WOW! Dit is echt een mooie manier van bouwen! :thumbup: Hele dikke auto zo.
|
super dikke corrado! :thumbup:
|
Thanks!
Vandaag de hoofdremcilinder vervangen, alles opnieuw ontlucht en rem al een heel stuk beter. Nog niet zoals ik het graag zou willen. Morgen ff checken. |
zooooo.... Nu deze dan klaar is kunnen we dus flink aan de cabrio gaan werken hé ;)
Maareee gisteravond was weer gezellig! wat 'n apparaat!!! |
Afgelopen vrijdag uitgelijnd,
Vandaag de APK keuring. Alles ok dus lekker aant toeren nu! |
Nice Nice....
Maaareee binnekort maar s met 'n echte camera wat mooie plaatsjes zoeken!!! Zondag ff rondje blazen? Greetz |
Wat een kanon....!!!!
|
hé herrum
Had wel wat vernomen van de corrie maar nog niet zó uitgebreid. Wat een gaaf ding geworden zeg! Ik moet eens met egon komen kijken en de 16v g60 horen lopen. Is toch een moment van kippenvel ;) Groet frank. |
@Knedel: dat is ok hoor!
Gaan jullie naar Asten de 21e? |
Quote:
Jazeker... Lekker in de buurt hè. Jij ook met de corrie? Mooie toevoeging aan de colonne... Groet frank. |
zo hey
ik heb veel projecten bekeken en gezien maar echt waar dit is een mega project. dikke motor, coraddo en dan ook nog een witte?! geweldig |
Quote:
Thanks! |
oke, herm toen ik bij jou in de garage was. stond ik echt ff met de bek vol tanden,
zoiets moois zie je niet vaak en bij de 2e keer dat ik langs kwam en je hem ff starten kreeg ik het kippevel op de armen man wat kan je trots zijn op je corrado een dikke 10 :thumbup: gr, egon |
Ik heb hem vandaag staan bewonderen in ittervoort.. Had het topic al gezien en in het echt is hij nog mooier!!
Echt veel respect voor al het werk! |
ik heb vandaag ff mee mogen rijden...
wat een monster is het toch herm fantastisch ding :thumbup: |
Heb er nu al weer heel wat km's mee gereden, nog wat kleine dingen opgelost. Afgelopen zaterdag nog even naar Ruud 16V G60 geweest om de lader even op te frissen, kwam toch net wat druk tekort.
Zondag 07-06 naar de Corrado database meeting in de Meern geweest en toch maar mooi de 2e plaats gewonnen! Rechtse ben ik! Zie voor hele verslag en foto's: Verslag en foto's Corrado-meeting 18-06 afspraak bij JD Engineering en als alles goed gaat dan gaan we de 19e juni de eerste rondes maken op de nordschleife. |
was er nog een mooiere dan???
of gewoon vriendje van de organisatie? tof de 1e prijs is er... top! groet frank |
All times are GMT +1. The time now is 05:59. |