Quote:
kan ik ook mooi met jou op rijden :) |
Quote:
Quote:
Quote:
geen Tom Tom Edwin :D |
Quote:
Ik vrees van niet met de stand, das dan ook wel weer jammer, speed meets zijn altijd druk bezocht door volksforummers. Maar goed we kunnen helaas niet overal zijn. En nu ik een baan heb is het helemaal drama met de vrije tijd :D Weet ik ook eens wat de rest voelt :D |
Nee helaas geen stand, maar die staat op VAGFest ook niet.. we zijn incognito... :lmao:
Bovendien zou met die drank erbij er nooit een kloppende kas uit komen. |
doe ik de stand wel in helendoorn
|
Heb je daar wel tijd voor ???? :)
|
Quote:
:D eerst maar eens de reactie van VF crew afwachten Chris :D gaat vast goed komen :thumbup: |
tof! na de winter meet een summer meet :cool:
aan gezien het met vagfest valt zal de opkomst iets minder zijn dan de wintermeet denk ik zo !? maar ik ben dr bij ( met 1 auto dit keer :D) groet frank |
Ik kom iig naar de speed summer show !
VAG fest viel mij ook tegen afgelopen keer ,dat zal gewoon niet aan de sfeer van het oude VW mania concept kunnen tippen .... Misschien dat de speed summer show dat wel kan :thumbup: I'll be there ! (vrouw is wel jarig een dag van te voren ,maar die moet zich maar even redden met de visite op de zondag :tongue: ) |
wij gaan ook zeker naar de SummerSpeedMeet!!!
|
weer iets meer info :)
wil je op de hoogte blijven van de laatste stand van zaken, meld je dan aan voor de nieuwsbrief op de voorpagina van onze site. |
Nu al beter dan de wintermeet! :D
|
ook zeker van de partij
thuiswedstrijd :thumbup: |
Quote:
Probleempje hebben wij ook :D |
Nou ja ,ik heb 3 problemen dan ,want niet alleen m'n vrouw is de 17e jarig ,maar ook m'n schoonzusje en m'n moeder ......en ze houden waarschijnlijk allemaal de verjaardag net op die ene zondag........
|
Quote:
Mooie reden om overal onderuit te komen :thumbup: |
Quote:
Ai dan hebben wij het wel makkelijker idd want bij ons gaat het maar om 1 , die van me zelf :D op 11 aug Quote:
:D |
het leek wel msn hier.. :D
|
Quote:
:D |
:rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:47. |