serieus? nou maar hopen dat er weer flink wat serieuze auto's aan de start staan. Ik ben benieuwd wat er afgelopen winter weer in elkaar gesleuteld is...
|
En anders ik wel! Drachten...wir sind dabei :tongue:
|
kom ook zeker ff kijkje nemen op drachten
|
Met dit weer kom ik ook wel even een kijkje nemen. Wanneer ze geen muziek draaien is het wel gezellig ;)
|
Sander ik ben ook present met het 500ponies hok....
Koppeling zit er alleen nog niet in dus helaas nog niet meeknallen.. :screwy: Zie je vrijdag, gaat erg druk worden. |
Die auto.....is dat die van de beruchte "Paultje"?
|
Hahah das de mijne idd.. BMW hiero = vloeken in de kerk zeker?
|
Yep, nu met compressor toch?
|
Yez, Rob Green Motorsport supercharger kit met een Vortech V1 Ttrim "Race" blower met COG pully (getande pully) setup is goed voor zon 730/740Wielpks dus iets over de 800 krukas.
Maarja das wat teveel van het goede voor nu, dus na de zomer motor uitelkaar en wat leuks bouwen :D nu in ieder geval al 0-200 in zon 12.5 sec owja sprinten wordt deze keer niets, want mn nieuwe koppeling zit er nog niet in.. :shake: |
Dat is niet verkeerd :eek: Ben benieuwd wat hij dan zal gaan doen op de strip :thumbup:
|
Jeumig!
Ik heb je een keer in actie gezien onder de viaduct na Duitse autosportfestival...toen klonk hij al super.. Ben benieuwd wanneer je weer @ de dragstrip verschijnt...succes met je motorblok. |
Quote:
ik ook een keer in Drachten bij de MAC , zijn maat er achter aan die actie was iets minder ....Heras hekwerken had toen weer een goeie dag :D |
Haha Alberto, dat was mn maat niet hoor.... maar wat knalde die gast door de hekken heen heh bij Phillips :eek:
RWD is kennelijk niet voor iedereen weggelegd :thumbup: |
Quote:
nee klopt :D ach was wel vermakelijk :thumbup: |
Ga vrijdag ook even een kijkje nemen..
Ben benieuwd Paul hoe het gaat.. :thumbup: |
Jippertje.. ik rijdt nog niet mee... koppeling zit er nog niet in :mad:
|
Ik zie het ja.. had eroverheen gelezen :screwy:
|
lijkt me welles lachen om mee te doen met de g60. Maar hoe laat zou je in moeten schrijven dan?
|
Quote:
Kan volgens mij de hele avond wel ! |
Quote:
Nee hoor, welkom hier Paul! Je kunt hier: Car café je BMW verhaal zeker wel kwijt, net als Richard K dat doet :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:58. |