![]() |
vandaag aan verder gewerkt en laswerken zijn volledig gedaan
vandaag of morgen nog nieuwe wiellagers steken, want ene heeft serieus veel speel en dan terug effe monteren om naar hier te rijden |
rechts stukje in rechtse dorpel gelast:
nieuw stukje rand gezet want dat was weg: achterhoek (naadje moet nog gekit worden + gat voor bumpergeleider maken) nieuw stukje in linkse dorpel gelast: antennegat: linkse spatbord: stukje ingelast aan gootje schuifdak: oude vulpijp waar bevestiging volledig van weg was: nieuwe vulpijp (mat zwart gelakt) + alle bevestigingsmousse en schroefjes nieuw gezet: in het weekend bumpers terug monteren en originele ophanging steken en dan volgende week homologatiekeuring |
ziet er weer strak uit zo, velgen zijn ook echt geweldig! :D
|
en dit staat hier ook nog te wachten:
|
Quote:
jammer dat je niks hebt gedaan met die tip wat ik je heb gegeven op bladzijde 1...maargoed, het is jouw auto :D |
Quote:
ga wel iets met die tip doen, maar niet zoals die in de topic die je zei vind het serieus lelijk als die buisjes achter de bumper uitkomen (ga geen grote gaten in de zijflanken boren daarvoor) komen wel langere buisjes in die echt langs onderkant gaan uitkomen ;) |
vandaag nog goed kunnen doordoen:
-dorpels zijn volledig af -originele ophanging gestoken -spatbord links terug gemonteerd (nog niet op foto) -achterbumper gemonteerd rest nu nog te doen: -voorbumper monteren -dakbekleding terughangen -lichten regelen en dan woensdag homologatiekeuring |
gisteren het stof te week gelegd in bad (met azijn in het water) zodat ze vandaag het wasmachien in konden:
is ondertussen gedroogd en uit elkaar gehaald voor wat ik het nodig heb en hier nog fotoke: |
alles is terug gemonteerd erop om morgen naar homologatiekeuring te gaan
vandaag ook nog alles nieuw kunnen steken van de achterste remmen want was allemaal versleten, viel nietmeer veel aan bij te regelen (ferodo's, rempompjes,...) |
gisteren bericht gehad dat de velgen volgende week zouden bijgewerkt zijn, zodat ze naar carrosserie kunnen om gespoten te worden in origineel kleur LO91
de deadline gaat verlegd worden vrees ik wel, bedoeling was om hem tegen eind juni volledig af te hebben, maar denk dat ik beter op het gemak kan gaan werken (en nog iets uitgebreider) , kan het resultaat enkel ten goede komen heb toch 2 maanden verlof (juli en augustus) ga hem dus nog niet demonteren en wachten tot ik terug naar keuring ben geweest voor het gelijkvormigheidsattest |
vandaag een hele lijst ( iets meer dan A4 blad vol) binnengebracht bij de dealer om te bestellen
dan hebben we bijna alles liggen om er vollebak in te vliegen |
vandaag alle stukken afgehaald
velgen zijn ook bijgewerkt en kunnen naar carrosserie voor te spuiten |
:postpics:
goed bezig :thumbup: |
foto's van spullen die al binnen zijn:
nieuwe kader voor in het dashboard (bij mijn oude was 1 bevestiging uitgescheurd): deurrubbers (nu ze nog te krijgen zijn, dan heb ik altijd setje reserve want die op de golf zijn perfect) beetje vanalles: de velgen die bijgewerkt zijn en naar carrosserie kunnen om te spuiten: de stoelen die volgende week gereed zullen zijn: dingen die aangekocht zijn en onderweg zijn: GTD grille met opening voor de oliekoeler nieuwe handremkabels: ![]() nieuwe wiellagers ![]() nieuwe remtrommels achteraan: ![]() dingen die volgende week besteld worden 4 nieuwe banden 165/50/15 schroefkit gegroefde schijven vooraan + ferodo racing remblokken het stuur moet ook nog binnengebracht worden, gaat ook nog iets speciaals mee gebeuren (in combinatie met nog iets extra voor derbij :D ) |
vandaag onderstellen gehaald voor mijn nieuw interieur
heb ze daarnet al aangepast, zijn gereed om morgen te spuiten |
heb ook nog een mooi detailke gekocht dervoor
![]() |
nieuwe gtd grille is vandaag binnengekomen
ook een andere motorkap gehaald vandaag onderstellen zijn ondertussen ook gelakt + binnenkant van motorkap al onder handen genomen |
fotokes van de onderstellen die gereed zijn:
en update van de rest van het interieur :blush: |
aangezien ik praktisch toch geen meetings doe en de golf rond september pas af is (heb vandaag afgespraak gemaakt, gaat 2de week van augustus binnen voor te spuiten) zal ik al wat foto's posten van het interieur
heb dus een nieuw setje RECARO Expert M op de kop kunnen tikken (met opties: opblaasbare lendensteun, uitschuifbaar stuk zitvlak en wangen van rugleuning die verstelbaar zijn naar binnen/buiten toe) vervolgens heb ik 2x gti interieurs gekocht (1x golf gti rabbit , 1x scirocco gti) omdat ik stof wou hebben om de middenstukken te laten vervangen door het originele gti stof (wou iets speciaal, en toch originele look). waarom 2 interieurs om 2 stoelen te kunnen bekleden? ==> voor de banen die ik nodig had hiervoor was enkel achterbank bruikbaar owv breedte middenstukken of het stof van een golf 1 gti rabbit (hebben andere voorstoelen) het stuur is ook binnen, wordt bekleed met geperforeerd leder en rood stiksel aan de binnenkant. net als de hoes van vitessepook die ook in geperforeerd leder komt met rood sierstiksel (wil het rood van de grille ook beetje terugvinden in de auto) beetje zoals in golf 5/6 gti dus: ![]() |
wow die stoelen zijn vet zo.:wuv:
dat niemand eerder er aan heeft gedacht. auto komt er dadelijk weer piekfijn uit te zien. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 15:17. |