Weer een kleine update!
Ik heb de binnenschermen in de epoxy gezet en daar kan straks de bodyschutz dus op. Ook heb alle kieren dichtgekit. Plaatjes :D Hier komt nog een steun op als de body op de bodem staat. De kokerbalken ga ik nog rood spuiten. Als het goed is heb ik de goede kleur rood gevonden hiervoor :D Claxonsteun er even opnieuw op gezet omdat eronder wat roest zat. Lekker kit smeren En opgeruimd staat netjes! Dat was em weer voor vandaag! |
Ik heb gisteren en vandaag de kokers rood gespoten. Ook heb ik de binnenschermen in de bodysafe gezet.
Plaatjes! Een rode kokerbalk Beetje wobbelig plaatwerk maar dat maakt mij niet zo heel veel uit Wilde mustang splijt de Amerikaanse ziel De bodem komt er deze week denk ik nog onder. Ik heb nog wel een probleem met mijn benzineleiding, deze is namelijk afgeknapt aan de achterkant. Is het toegestaan om de benzineleiding door de auto heen te leggen(APK)? |
Zoals sommige mensen al gelezen hebben op Keversite heb ik een Ampco lubricator besteld uit Amerika. De lubricator zorgt ervoor dat de motor extra gesmeerd word, en het lijkt natuurlijk gewoon vet :D Het zou volgens de verkoper ongeveer een week duren voordat ik deze in huis heb. Ben benieuwd!
|
Vandaag heb ik samen met Pieter de body op de bodem gezet. De voorste vier bouten hadden geen zin om er in te gaan dus hier hebben we draadeindes in gezet. Oja, de voorkant gaat nog lager hoor ;)
Paar fototjes Morgen weer lekker verder! |
gaat helemaal goedkomen! heb ik al gezien!
|
Plaatjes!
De nieuwe benzineleiding Mijn nieuwe raamrubbers Zoals het er momenteel bij staat De velgen zijn ook al bijna klaar, daar post ik binnenkort nog wel wat foto's van. |
|
De AMPCO oiler is inmiddels ook binnen. Mooi spul!
|
|
Hij ziet er echt gaaf uit! :thumbup:
|
Vandaag en gisteren heb ik mijn voorspatborden gemonteerd, past mooi! De lampen en knipperlichten werken ook :D
PLAATJESSSS: |
:wow: wat een vet ding!
ga je er niks aan strakmaken enzo? |
|
Ik ben weer zeer professioneel aan het beunen geweest :D Omdat ik geen ander achterspatbord kon vinden voor de bijrijderskant heb ik zelf maar even wat gefabriceerd. Ik heb de bevestigingsrand van een ander spatbord afgehaald en op mijn eigen spatbord gelast. :thumbup:
Ghetto-style :thumbup: |
dit is zoooo vet:thumbup:
|
Quote:
Cool plaatje! :thumbup: |
Volksmeisters!
|
Inmiddels is de kever APK gekeurd en heeft ook een kenteken. Vandaag even een rondje gereden en een paar foto's gemaakt. Kentekenplaat gaat nog wel naar onderen. :D
|
heel erg stoer!
|
Gaaf!
|
All times are GMT +1. The time now is 18:03. |