Quote:
Quotes zin en onzin word dan de volgende poll :) |
Ik vind eigenlijk dat iedereen het voor zich moet weten, heb nog geen enorme lijsten zien staan eigenlijk.. Smiley's, (bewegende) plaatjes quote's en links vind ik dan storender dan wat letters over je (ex) auto's. Maar zoals ik al zeg.. Stoor me eigenlijk aan niemands signature.
Maar er moet toch wat te zeiken zijn..... |
Quote:
eens, maar dat dient naar mijn mening wel een nut, namelijk personalisering en geeft een humoristisch tintje mee. Volksforum is niet alleen maar bedoeld als een zakelijke uitwisseling van technische informatie, maar een community met betrokken leden. Er wordt niks gezeken, ik wil enkel de dialoog starten en de mening peilen van de leden, zodat we die nog beter kunnen bedienen :) |
Alsof je op een datingsite je bericht eindigt met de namen en leeftijden van je exen...
|
Dan had je beter kunnen vragen of er nog op of aanmerkingen waren aan de quotes; dat is wat neutraler dan dit.
|
nee, dan krijg je namelijk alleen de negatieve feedback en dus een vertekend beeld ;)
|
Ik zie niet in waarom mijn signature bijvoorbeeld storender is dan de jouwe?
|
Quote:
:D :thumbup: |
Quote:
dat hoeft ook niet en daarom kies je optie 2 ;) het gaat (mij) erom dat er een hoop kleine ergernissen zijn waar wij het beleid kunnen maken naar de wensen van de meerderheid en daar zo duidelijkheid over kunnen verschaffen zonder zomaar klakkeloos regels op te dwingen We hoeven er niets mee te doen, ik ben gewoon benieuwd hoe iedereen er over denkt |
Laat wel zien dat:
Je je zo maar niet laat binden Of dat je niet kan kiezen Een handelaar bent Je je 7 levens al bijna vergooid hebt Veel pech hebt met je aankopen Je alleen maar kan poetsen Het niet alleen om de velgen gaat Graag oude dure auto's rijd. Niet merk gebonden bent Er een schroefje los zit De asbak te klein is :101: :) |
Quote:
Excuus voor mij ongelukkige woordkeuze. Nu kwam het iets anders over dan de bedoeling was. :redface: |
non taken, die laatste zin was niet voor jou bedoeld, maar een reactie op http://www.volksforum.com/forum/sho...99&postcount=22
|
Quote:
Oké, helder. Ik reageer zo omdat ik vind dat, in mijn ogen, nogal veel nadruk gelegd wordt op (kleine) negatieve dingen de laatste tijd. |
details maken het af.
als je het anders bekijkt; je hebt een auto waarvan de deur piept, er een krasje in zit, en je speaker kraakt soms. dan ga je toch daar wat aan doen zodat het weer beter word? dat zijn ze hier nu aan het doen; overzicht. |
mijn bescheiden mening :D
mij was het inderdaad ook al opgevallen dat er mensen zijn die wel 20 gti-tjes GEHAD hebben en nu een polo 1.3 hebben (niets tegen polotjes 1.3 :D) maar dat ze dan toch net even moeten laten zien dat ze TOCH een gti hebben gehad ;) ik vind het een beetje nuttenloos laat zien wat je hebt en niet wat je had! dat laat misschien de volgende eigenaar wel weer zien :) amen :D |
Zolang de tekst zwart/hyperlink is, er geen smilies en gekke lettertypen en afbeeldingen in staan vind ik het prima.
Een quote op z'n tijd is ook wel vermakelijk, maar hele verhalen of rijen met auto's, die kun je wel in een "garage"topic (hahaha ;)) terugvinden. Word het gewoon overzichtelijker van terwijl je er wel in kunt blijven zetten "wat" (naja, niet helemaal dan) je wilt. |
Quote:
Daarmee bewijs je wel dat je er toch echt op achteruit bent gegaan :) (en ook ik heb niks tegen polotjes hoor! :thumbup: ) |
Vwb die quotes, dat is idd vrij hinderlijk, is er niet iets te fixen dat een quote in een sig een andere kleur heeft oid?
|
Ik vind 3 regels oke :thumbup:
|
@ Jel Golf 2 GTI: Golf MK2 1300cc. '82 onderdelen ; moet dit geen MK1 zijn?
|
All times are GMT +1. The time now is 18:43. |