Quote:
pfoe.. De laatste keer in een MK1 is wel 4 jaar geleden denk ik. was nog met de Pirelli GTI. Quote:
ja dat is knap balen :( Hopelijk pakt het goed uit. Vrachtwagenchaufeur ging wat te ruim door de bocht, trailer zwenkt uit en neem onze passat GT mee. |
Ben benieuwd.
Heb deze auto jaren terug in Assen gezien. Zonde van de Passat vervelende deuken, economisch totalloss zal de verzekering het wel op gooien. |
mooie mk1 domi staat je ook beter als de mk2.
|
Quote:
hee andre, Auto is ook wel redelijk bekend volgens mij. Ziet e rnu ook nog mooi uit. Op 1 scherm na ;) Maar dat is geregeld met de bouwer van deze MK1. Tja de passat, dat is erg balen. Morgen maar zien hoe het loopt. Quote:
Ik hoop het wel. Is wel wat kleiner he :D |
ik hoop dat je hem goed hebt bekeken als ik me niet vergis heeft deze auto ooit enorme hagelschade gehad!
|
Quote:
Wanneer hebben we enorme hagel in NL gehad dan :confused: :rolleyes: Auto ziet er super strak uit :thumbup: |
mooi hoor succes,
|
Hej leuk dat je 'm toch gekocht hebt domi. Je had 't er laatst al over. Dikke aankoop :thumbup: . Veel plezier ermee :D
|
Mooie Golf I hoor.
Een G60 blok in een Golf I rijdt erg lekker. |
Hey Domi succes met de golf1, dat zal vast wel lukken !
En deze niet weer wegdoen ! Jammer van de passat, word ie weer gemaakt ? |
Hé Domi! Nou alweer wat anders?!? :screwy: :D
Leuk bakje, man, ga je vast plezier van hebben. :cool: Zonde van de Pastzat, trouwens. :mad: Nu maar hopen, dat dat netjes word geregeld, en dat ie weer strak word. :thumbup: |
Mooi ding domi,maar hij heeft idd hagelschade gehad.
Ding heeft ook in hallum gestaan ,en die heeft enige delen laten spuiten . Voordat ie em weer in de handel heeft gedaan. Maar is netjes gebeurt dus who cares |
Quote:
Idd, en anders even naar 1 van de uitdeuk dagen van het forum gaan :). Ik heb dat ook, redelijk recent gespoten wagen, toch deukjes etc hier en daar. |
Ach ja, beter wat hagel schade dan dat ie bv total loss is geweest en weer opgelapt. :screwy: :screwy:
Dan gaat ie maar met de reputatie van "Hagelschadeauto"over het forum :rolleyes: Auto ziet er strak uit, niks mis mee. Dus snap niet dat dit zonodig even verteld moest worden. En ik ben er heel blij mee :) :thumbup: |
Hagelslag schade....soms hebben hele dorpen dit.
Met uitdeuken zonder spuiten kun je heel veel prima verhelpen. En liever hagelschade dan 50km ---> Boom ----> beunhaas reparatie/ plamuur stucadoor. Hoop dat je er veel plezier van hebt, een golf 1 met iets meer pit is een hele belevenis. Leer e.d auto goed kennen voordat je er lekker mee gaat trappen. Leer ook goed je remmen kennen ;) |
Remmen moet zowieso ander ;)
Oja, Goed nieuws over de Passat GT. Vandaag dus de schade-expert erbij gehad. Schade is vast gesteld op €1350,- ex. :) En er is goedkeuring voor herstel. :thumbup: Had de auto even mooi schoon gemaakt en verteld wat er allemaal al is aan gedaan. qua remmerij, motor(74.000km), voorraam etc etc. Had speciaal mijn VW bodywarmer even aangedaan :D :D Helpt altijd haha. Nu een afspraak maken en over ongeveer 2 weken wordt ie gerepareed :thumbup: |
mooie gti man...
houden zo? of toch nog wat ideetjes in je hooft ;) |
ik bedoelde er verder niets mee het zou jammer zijn dat je er later achterkwam!!
|
Quote:
Kom er nu toch ook later achter ;) :D Want ik wist dit dus niet. Maar boeit verder ook niet zoals ik al eerder aangaf ;) |
erg mooie golf domi! :thumbup:
veel plezier er van! |
All times are GMT +1. The time now is 00:53. |