Quote:
Netjes maken... gewoon alles opnieuw een kleurtje geven en alles netjes aftapen en wegwerken |
Sneakpreview
|
ich bin gespannt:D
|
He Roberto,
In ieder geval heb je de bougie-kabels behoorlijk netjes weggewerkt :D Voor de rest ziet ie er weer gelikt uit vooral dat oude type logo van VOLKSWAGEN is echt vet, die van GOLF komt erook nog op neem ik aan. :thumbup: Ben ook benieuwd naar de wielen, heb al mijn vermoedens. Splaterzz :tongue: |
Quote:
Andreees, Haha! Ja oude metalen logo "Golf" komt er ook op! :thumbup: Zal van de week even foto maken van hoe hij er nu bij staat... Enne hoe gaat het met jou plannetje? |
Wacht nog steeds op je telefoontje???? :D
|
de sneak ziet er al goed uit,ben wel benieuwd naar het totale plaatje. :thumbup:
|
Nouy ik weet het niet hoor....................... maar gele wielen onder een golf 1... is dat wel mooi:)
|
Kan me herinneren dat RJ gereageerd heeft op een verkoop topic van gepolijste S4 velgen...(zelfde als zn eigen zwart gespoten velgen)
Dus ik ga ervoor dat er gepolijste S4's onder komen...:D (misschien verzaagd naar Club Sports?) |
Kom op met die foto's, hahaha !!!
:D :D :D :D |
Quote:
Oeps... Haha |
nou bobbie wanneer issie nou klaar????????? :D
|
duurt wel lang voor die foto's komen zeg ?? :D
gr. Martijn |
Hier even dan nog een snel berichtje vanuit bed ;) haha
Vanavond nog weer bezig geweest met de wielen bij JPS! Eerst alles schuren tot 1500 volgens mij, toen polijsten en weer schuren en weer schuren en afplakken en spuiten en weer schuren en weer afplakken en weer spuiten... Er zit dus aardig wat werk in! Als ze klaar zijn doet JPS (Joossie) even wat foto's plaatsen! Wat ik nog wel heb gedaan is de de nieuwe achterruit zonder verwarming gemonteerd, nieuwe orginele Hella koplampen erin gemaakt Xenon eruit gegooit en de oude gele lampen erin gedaan. Veerpootbrug geplaatst etc... Ik plaats morgen nog wel wat foto's van de auto zoals hij er nu bij staat Slaap lekker |
Ja jij ook................................ wat zal hij lekker dromen nu die het eind resultaat gezien heeft :D
|
:thumbup:
|
Lovely :)
|
Keurig kerel !!!!! Ziet er heel netjes uit hoor !!!!!!
Die bumpers lijken super zo. Nou nog ff die hoepels eronder en gaan met die koets !!!! |
Ziet er goed uit.
Ik ben benieuwd naar je nieuwe hoepels. Groet, Marco |
Nice!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:55. |