paintshopje.. |
Ik heb ze gevonden.... :jacks:
20 Inch Bentley 7 spoke. 9x20 met 275-35-20 Pirelli Pzero rosso. Foto's onder auto volgen..... |
lekker, hoor!
|
Vet :cool: Ik ben benieuwd hoe het uit gaat zien
|
:postpics:
|
|
Mooi hoor :thumbup:
|
Nog 2 nachtjes slapen... :limey:
|
Vroeger was 15'' al spectakulair groot...nu lijkt 20" al standaard...
|
Quote:
Ja vroeger was een grote auto 4,60.... nu ook niet meer. En onder een golf 1 is 15" nog steeds best groot. Wielen staan goed, heb je een adres gevonden om de luchtvering aan te laten passen nu? :thumbup: |
Heb een adres gevonden. ( Bennekom Heerde ) Hij is inmiddels verlaagd, maar er moet nog wat fijntuning gebeuren... Instelling van de dempers is niet helemaal ok :shake: Kan alleen nog maar: Heel hard, Nog harder, Baksteen en beton instellen... Wordt aan gewerkt ( Bedankt Alexander )
Pics volgen want, :postpics: |
Als je iets appart wil..............!!!
ASMA Design wheels 9,5 x 21 11 x 21 |
|
zeker netjes maar niet echt veel omlaag? Cm of 3? Kun je de auto nu nog lager zetten of alleen hoger?
|
Auto is idd +/- 2,5 cm omlaag, maar zakt nog bij 120 km 15mm en bij 140 km nog 10mm...
|
best eens een fototje maken bij 140 dan ;)
Maar je hebt toch verschillende standen voor de rijhoogte of is dat alleen bij de a8 zo? |
Quote:
Klopt, maar bij een Phaeton kan hij alleen omhoog :screwy: , wel kan de hardheid van de dempers ingesteld worden. |
Staat goed die wielen :)
|
Thanx...!!! :thumbup:
|
oh zo. Is echt een mooie combinatie auto, blok en wielen. Heerlijk. Wil ik ook als ik later groot ben ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 17:59. |