![]() |
Achja, we zijn er ook al achter gekomen dat je een gefoliede ruit niet zo 123 ingeslagen hebt..... Het zal echter alleen maar vertragen, helaas niet voorkomen :shake:
Binnenkort maareens wat echt spul erop schroeven ipv alleen maar stickies, Benno ;) |
dat is ook mijn mening.
maar smaken verschillen gelukkig:) gaat verder wel goed kome:) |
dat is een feitje haha
folie is idd wel inbraak vertragend maar niet werend maar ik denk daar heel makkelijk over zoals jullie weten he stijn en jordy en @ stijn binnekort idd maar eens gaan kijken voor een andere voorbbumper haha |
En schroefset............ :tongue:
|
Quote:
das is een feit |
En je wietjes opknappen.............. Nóg een feit :D
|
Quote:
help je mee :D |
Kunnen we wel eens een weekendje voor gaan zitten idd, is er alvast 1 klus gedaan aan de to-do lijst ;)
|
Quote:
To do lijst hahahah das nog n hele waslijst haha maarja kunnen we inderdaad wel eens doen of op onze standaard woensdag avond want zoals je weet is het weekend voor andere dingen he :P |
(chatroom mode on) Is ook een mogelijkheid, wel in HET licht dan natuurlijk :screwy: (chatroom mode off)
|
( chatroom mode on ) jaah tot t donker word dan leggen we ze gwn onder een zijltje ofzo ( chatroom mode off )
|
na lang proberen en tobben toch besloten het randje niet meer te polijsten maar zilver / grijs te spuiten ziet er overiggens net zo goed uit .
foto's volgen nog. |
eindelijk de schroefset zit er onder :)
staat m heerlijk en t rijd ook zo fijn :) ![]() |
zooooo,das lekker opgeknapt:thumbup:
nou die achterste folie er nog even af,of is het een grijs kenteken?;) |
Dat is inderdaad een hele verbetering ziet er goed hoor
|
Quote:
nee folie blijft lekker zitten haha vind ik mooi maarja das persoonlijke smaak he |
hey batsert jij ook al hier te vinden
nou ik zie je en dan gaan we weer wat schrapen over de weg grtz gerwin(opa) |
hey opa je hebt de weg naar het volksforum ook gevonden zie ik :)
welkom hier man en ik zie je snel weer om wat te gaan schrape :d |
UPDATE !!!!!
Na lang weg te zijn geweest toch maar weer terug op het volksforum en dit keer in het bezit van een Golf IV en een Polo 9N fotos van de golf staan in mn onderschrift zal binnekort wat foto's erop knallen van de polo ... Golf 1e prio natuurlijk want hiermee ga ik ook naar de meetings en dergelijke . meer info en updates over de Golf volgen nog !! |
All times are GMT +1. The time now is 15:08. |