Eindelijk issie dan zover, kom hem heeeeeeeeel binnenkort eens bekijken! :thumbup:
|
Quote:
dan kom ik ook heel snel ff kijken ben benieuwd ;) |
zo de auto is klaar :D
en heb er ook al meteen schade op zitte.. fijn:( k ging ff reschtstreeks van de spuiter naar de mac donalds ff mn auto showe aan wa mate. sta ik gewoon geparkeerd ff te auwehoere rijd zn 18jarige met net dr rijbewijs in pappies auto gewoon vol er op:S fijn is da fotos volgen 1 geluk heb ik da ze mn lak nog over hebbe dus gelukkig geen kleurverschillen mrja wel weer een hoop gedoe er mee:( |
aaaaaaaaaah jordy :wow: das echt balen man was best wel flinke lak af jaah maar gelukkig word het weer snel gemaakt :)
was gezellig vanavond he :d zie jouw snel wel weer een keer :thumbup: |
Ben benieuwd naar de foto's,maar wat k^t dat ze er meteen weer tegen aan zitten.
|
ja idd
ik heb nog geen foto van de schade maar fotos van hoe die in zn geheel is geworden komen er zo snel mogenlijk op als mn bumper weer gespoten is. en meschien zie je me nog wel rijde in best met mn schade bumper;) |
auto is helemaal opgebouwd van buiten
nu aleen ff wachten op mn nieuwe voorbumper ivm de schade;) heb aleen nog geen fotos kunne maken door het weer.. ben ondertusse okal begonnen met dempen van mn auto ivm Sirrieuze audio install.. alle deuren + achterklep + dak dak al gedeeltelijk gedempt achterklep en deur er zit nual zn 6 m² a 15 KG dempingmateriaal in :D |
Ziet er goed hoor.
|
zo heb weer een nieuwe bumper(aleen nog ongespoten en kentekenplaat moet nog worden gecleant en de onderlip mist nog)
maar toch foto updates |
En daar vertel je nie ff bij dat het spoilertje ook nieuw is? :D
Looking good! |
Ziet er goed hoor ondanks de bumper :thumbup:
|
Ziet er netjes uit hoor kerel :)
heb het net niet zo heel goed kunnen bekijken in het donker maar da zal zondag vast wel goedkomen ;) |
Het clubje vw rijders is aardig compleet hier zie ik :thumbup:
|
Ziet er idd goed zeg. Spot hem binnekort wel is in Best denk ik zo. Succes ermee he..! Groeten uit Best
|
foto update jammergenoeg met ongespoten en ongecleande voorbumer en missende onderlip.:(
|
:thumbup: :thumbup:
|
Zo, de Nieuwe foto update!
NU op naar mn audio en interieur!! reacties / meningen altijd welkom! |
@ speed 09 Rosmalen |
op de raamband na, erg mooi
|
Netjes hoor.Auto ziet er zeer goed uit :thumbup: .Ben je er volgende week zondag 24 mei er ook bij bij de makro in Best.Kijk maar eens bij meetings data.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:42. |