Ik wil er dit jaar zerker bij zijn! Met een
beetje geluk neem ik een mooie delegatie mee van watercooled.nl :cool: Er is ook ovalracing in Ter Apel, maar ik geloof dat ik die dan wel een keertje kan overslaan ;) |
Quote:
Dat zou ik zeer zeker maar doen. Oval racing is leuk, maar deze meeting is zeker beter !!!!! Als jullie niet te laat vertrekken kunnen wij met 3 GTI's misschien wel achter jullie aan rijden :thumbup: :thumbup: |
Ook aanwezig weet nog niet met hoe en wat of welke auto maar na de goede berichten van vorig jaar wil ik dit jaar niet missen :thumbup:
|
hopelijk dit jaar wel aanwezig
|
stoel ligt al in de kofferbak
|
Mhh dus dit is een mooie meet??
Zal eens kijken of ik ook kom... Gr Ronnie |
En ook hier nog maar even posten:
30 Augustus, here we come !!! :D :D |
Hee mijn truckkie en mijn einzer in de VW-SPEED!!!
|
ja ja en mijn huiskamer T3 interieur....
|
Mijn kever en de karmann van m'n broer er ook in :rock:
Komende zomer wel weer aanwezig denk ik, erg leuk event! |
Rijden jullie dan langs Coevorden of Hoogeveen zo ja wil dan wel meerijden heb golf 1 gti en uhh dan niet te hard rijden he anders stuiter ik van de weg :screwy: :D leuk zon schroefset haha
hoor het wel .. gr kevin Quote:
|
Ja waarschijnlijk wel. Moeten tegen die tijd maar eens kijken wat er allemaal die kant op gaat en hoe laat !!!!
Wij zullen zekers vroeg vertrekken met 3 auto's !!!! |
We kijken tegen die tijd nog wel ;)
|
Quote:
kijken?? nee gewoon komen |
Kom maar met jullie einsers naar Assen die zondag van te voren RJ, dan zijn ze wel verplicht om te komen op jullie meeting !!! ;)
Groeten, LRR |
Quote:
Oooh komen doen we wel, maar om nu al te bepalen of we in colonne gaan en zo kan tegen die tijd nog wel ff :) Wil deze keer jullie meeting niet missen :thumbup: |
Quote:
Ik ben afgelopen jaar ook in assen geweest! In mijn eentje... En heb ik Sponze gezien bij ons?? Hahaha ;) |
Quote:
Misschien kom ik dan dit jaar wel alleen bij jullie :tongue: ;) |
Quote:
Ja maar dat had ik wel over voor jullie hoor!! Haha zie je dan kerel, of eerder :thumbup: |
vorig jaar ook geweest, zeer veel ideen opgedaan, hopelijk meer stands dit jaar.
dit jaar zal ik ook proberen bij te zijn! |
All times are GMT +1. The time now is 06:34. |