Dit jaar ook een bedrijf aanwezig die je kan helpen met je Kleine Parkeerdeukjes,tevens doen ze leer en dashbord reparatie's.....Kosten ervan nog niet bekend...
|
Nog 3 weken ,heb er al zin an..!!!!!!!
|
En toen waren het er nog 2.. :D :D :D
|
Hoorde van Gerjan, dat hij er ook met een standje is?
|
Ja klopt :D ,..
|
:wee: ............Nog een paar n8jes slapen................
|
12, om precies te zijn.
ik ben er waarschijnlijk ook. |
Het komt idd heeeeel dichtbij :D ,komende dinsdag laatste vergadering en dan moet het weer Los gaan,we hebben er echt Mega zin in.. :D :D
|
ben bang dat wij niet komen dit jaar, hebben namelijk op deze dag ook een evenement van onze andere hobby.... Die hebben we vorig jaar laten schieten dus laten we nu deze meeting schieten....
zal de leden van onze club nog wel ff polsen! |
Quote:
Jammer Jammerrrr :( ,maar zal super zijn als je nog wat Scirocco's kan regelen voor de Meeting :thumbup: |
:D :D Nog 1 Weekie Mensen :thumbup: :D
|
Een 8 tal ''vag'' auto's van DubMeisters komen ook jullie kant uit. ;)
Maar wat is precies het adres voor de navi?? 7963 BA = Westerstraat Gr, Patrick. |
Quote:
jammer hoor! |
Quote:
Dan komt het helemaal goed,we zetten ruim van te voren borden neer,bij alle afslagen van de snelwegen tot aan de meeting aan toe :thumbup: |
Oké perfect, je ziet ons wel verschijnen. :thumbup:
Gr, Patrick. |
Wij hebben die dag ook een verjaardag van m'n schoonvader maar niettemin zullen we ook aanwezig zijn maar dan ietsje later.
Nu maar hopen dat we ook goed weer hebben :) |
Quote:
Het wordt 50 Graden Plus ++++ hahhahhaaa :) :D |
zijn er ook kraampjes met onderdelen voor bijvoorbeeld vw?
|
Quote:
Er staan wel standhouders,maar wat die mee nemen kan ik je helaas niet vertellen :confused: |
Zat even te checken waar Ruinen ligt... Zie nu bij Denemarken linksaf. :) Misschien dat ik ook wel even kom kijken.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:52. |