Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Bekende Scene VW Golf 2.8 VR6 Showcar Airride Carbon (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51108)

classicline 02-02-2009 12:59

echt de mooiste MK3 die ik ken in details bijna perfect,

Als je de auto in het echt ziet en wat daar aan gedaan en wat voor een tijd er in zit in vind ik zelf 18000 euro wel een mooie prijs..

En als iemand 6 jaar met een auto aan het bouwen is en er zoveel geld aan uitgeeft kan ik me voorstellen dat de gene er voor kiest om hem de eerste paar jaar op de aanhanger te vervoeren!
Dat wil nog niet gelijk zeggen dat de persoon hem niet voor zich zelf gemaakt heeft!
Veel dikke auto's wie je bijvoorbeeld op de Sema ziet word ook niet mee gereden!

Ik heb dus wel veel respect voor deze auto!
:thumbup:

richard-polo 02-02-2009 14:09

is toch pure waanzin!! zoiets kan je helemaal niet mee rijden want dan word alles gezandstraald onderweg!! dus ik begrijp de persoon wel, zo pak die geen prijzen met een half gezandstraalde wagen aankomen op meetings...

da,s nou een nadeel van verchromen en alles lakken...
ma het is en blijft gaaf om te zien ma bijhouden da,s een ramp...

Vains 02-02-2009 14:21

Ron van MIVW rijdt toch ook met een show wagen? De grijze MK1 met Vr6, hij rijdt er tenminste mee en gebruikt de wagen waarvoor hij bedoelt is... Rijden dus :)
Je gaat toch geen wielen kopen voor onder jouw auto en ze vervolgens in een vitrine zetten omdat je bang bent dat er remstof op komt :screwy:

Ik heb zeker respect voor hun werk en het geld wat ze erin hebben gestopt, maar ik vind wel dat je de kerk in het midden moet laten :thumbup:

Wij hebben op MIVW weliswaar geen beker gewonnen, maar we waren wel zonder trailer daar :D

(hij heeft overigens wel al wat bekers verzamelt)

Tjaap 02-02-2009 14:59

Quote:
Originally Posted by Vains
Ron van MIVW rijdt toch ook met een show wagen?

ja en Chiel weer niet,.. iedereen's eigen keuze toch?

GerardMkIIVR6 02-02-2009 15:25

Quote:
Originally Posted by classicline
En als iemand 6 jaar met een auto aan het bouwen is en er zoveel geld aan uitgeeft kan ik me voorstellen dat de gene er voor kiest om hem de eerste paar jaar op de aanhanger te vervoeren!
Dat wil nog niet gelijk zeggen dat de persoon hem niet voor zich zelf gemaakt heeft!
Veel dikke auto's wie je bijvoorbeeld op de Sema ziet word ook niet mee gereden!

Ok begrijp ik maar waar maak je hem dan voor ;)

Vains 02-02-2009 15:28

Quote:
Originally Posted by GolfIIVR6
Ok begrijp ik maar waar maak je hem dan voor ;)

Precies, dan kun je de kabelboom en gaskabel ook weglaten. Dit ziet veel cleaner uit en er wordt toch niet mee gereden :D

golfvr6 02-02-2009 15:42

Net zoals die 2 kleurige 3 ,die ik toen met golf2vr6 op de messe in Essen zag.
Daar zat nie eens koelvloeistof in.

Mooie bak hoor dze 3er ,maar respect voor zo iemand eg niet.
Heb dan nog meer respect voor die idioot in die rieger golf 2 vr6.
Die rijdt er mee en hoe ,en heeft vast veel meer plezier dan die mannetjes ,die zich s,avonds in hun kamertje opsluiten.
Om dan ff een flink potje rukwerk op hun bekertjes te doen

Maarja dat is mijn bescheiden mening

GerardMkIIVR6 02-02-2009 16:05

Quote:
Originally Posted by golfvr6

Die rijdt er mee en hoe ,en heeft vast veel meer plezier dan die mannetjes ,die zich s,avonds in hun kamertje opsluiten.

:D

classicline 02-02-2009 17:04

Quote:
Originally Posted by golfvr6

Geen respect voor zo iemand...?
Maak voor de gein eens een tank van carbon.. of alleen al eens een kachelroostertje..
en dan eens de rest wat op deze auto zit.. en dan praten we alleen over het carbon.. (en echt Carbon geen folie)

deze jongen heeft jaren lang alles aan z'n auto zelf gedaan en kei hard voor gewerkt daar verdient ie alle respect voor! of ie er mee rijd of niet!

Mijn bescheiden mening is: Bouw eerst zelf eens zo een auto voor je over zo iemand kunt oordelen.

of iets wat mischien ook maar een heel klein beetje in de buurt komt dan weet je pas hoe veel bloed zweet en tranen er in zo een auto zit. dit is wel even wat anders dan een paar velgen en een supersport schroefsetje..

PimVW 02-02-2009 17:10

Moet toch zeggen dat ik t met Classicline eens ben hoor!
Carbon benzinetank enzo pffffff.

Vind dat zoiets in n museum hoort, ik vind het kunst eerlyk waar...

Gr Pim

classicline 02-02-2009 17:14

Quote:
Originally Posted by PimVW

:thumbup:

PimVW 02-02-2009 17:14

Hier nog n Golf die niet (meer) rydt of start...

Ook kunst naar myn mening...

GerardMkIIVR6 02-02-2009 17:48

Quote:
Originally Posted by PimVW
Moet toch zeggen dat ik t met Classicline eens ben hoor!
Carbon benzinetank enzo pffffff.

Gr Pim

Is ook zo respect voor het werk meen ik echt maar is toch een kwestie van geld want geef je de meesten hier op het forum unlimited budget maakt iedereen zulke auto's.
Is gewoon zo de ideeen zijn er bij idereen wel maar budget niet. ;)
En heeft niks met kennis van zaken te maken is gewoon geld erin pompen en tijd,iemand zoals Roy Koenen en vele jongens hier ook van het forum die hebben verstand van zaken maar geen bling of beide.
Die verdienen Respect.
En als je de auto op meets neerzet en niet rijdt doe je het toch echt voor de show van LOOK AT ME.
Maar neemt niet weg dat ik hem super vindt hoor. :thumbup:

Vains 02-02-2009 17:52

Quote:
Is ook zo respect voor het werk meen ik echt maar is toch een kwestie van geld want geef je de meesten hier op het forum unlimited budget maakt iedereen zulke auto's.
En heeft niks met kennis van zaken te maken is gewoon geld erin pompen en tijd,iemand zoals Roy Koenen en vele jongens hier ook van het forum die hebben verstand van zaken maar geen bling of beide.
En als je de auto op meets neerzet en niet rijdt doe je het toch echt voor de show van LOOK AT ME.

Of de eigenaar van de auto is de bank, er zijn zat mensen met zo'n wagen die er een lening voor gaan afsluiten. Waar ben je dan mee bezig :screwy:
Maargoed ieder heeft daar zijn eigen mening over...

classicline 02-02-2009 18:36

Quote:
Die verdienen Respect.

Niet iedereen zou zo'n auto bouwen als ze het budget hadden,

Ik vind alleen jammer dat mensen zeggen dat het niks is en geen respect ervoor hebben! terwijl ze zelf waarschijnlijk s'nachts een natte droom hebben van zoiets, meestal zijn de mensen met het grootste commentaar de gene die zelf niet eens durven dromen zoiets te hebben.

Dat maakt ook niet uit maar ga dan niet iemand zoals Martin lopen afkraken dat het niet mooi is en geen respect verdient!
Dat doet hij ook niet als ie naast iemands auto staat..
want hij weet wel hoeveel werk dat iemand ergens mee gehad heeft..

ga er niet direkt van uit dat auto's van de bank zijn als je zelf geen geld hebt om zoiets te bouwen, ze rijden er genoeg rond maar er rijden er ook genoeg rond zoals deze waar iemand gewoon jaren lang voor s'morgensvroeg tot s'avonds laat voor gewerkt hebben.

Rutger 02-02-2009 18:51

Kan me voorstellen dat het een enorme kick geeft om zoiets te bouwen. Gewoon 100% strak, schoon en perfect. Maar voor mij zou er geen lol in zitten omdat ik in een auto wil kunnen rijden. Vind echter wel dat iemand die dit bouwt, wel degelijk respect verdient.. Man, wat een werk zit hier in..

GerardMkIIVR6 02-02-2009 19:01

Quote:
Originally Posted by classicline
Niet iedereen zou zo'n auto bouwen als ze het budget hadden,

Ik vind alleen jammer dat mensen zeggen dat het niks is en geen respect ervoor hebben! terwijl ze zelf waarschijnlijk s'nachts een natte droom hebben van zoiets, meestal zijn de mensen met het grootste commentaar de gene die zelf niet eens durven dromen zoiets te hebben.

Dat maakt ook niet uit maar ga dan niet iemand zoals Martin lopen afkraken dat het niet mooi is en geen respect verdient!
Dat doet hij ook niet als ie naast iemands auto staat..
want hij weet wel hoeveel werk dat iemand ergens mee gehad heeft..

ga er niet direkt van uit dat auto's van de bank zijn als je zelf geen geld hebt om zoiets te bouwen, ze rijden er genoeg rond maar er rijden er ook genoeg rond zoals deze waar iemand gewoon jaren lang voor s'morgensvroeg tot s'avonds laat voor gewerkt hebben.

Ik heb geen commentaar ik zeg gewoon mijn mening :)
En natte dromen van iemand z'n auto zal ik nooit krijgen :D
En tuurlijk is een super auto maar JIJ weet ook wat mooi is en hebt smaak(dat weet ik ;) ) maar waarom bouw jij zelf niet zo 1 dan?
Ik weet zelf ook wel wat mooi is en dat je alles kan bekleden en kan maken van Carbon enz maar ik heb het budget niet en zo is het met de meesten.
De hobby van auto's is ook begonnen voor de jonge die geen dikke auto kon betalen en zelf 1 maakte.
Is tegenwoordig niet meer zo tegenwoordig is het zo we rijden Daily een dikke bak en laten zomers ff zien op meets wat wij kunnen maken op de meets(op de trailer) ;)

classicline 02-02-2009 19:32

Quote:
Ik heb geen commentaar ik zeg gewoon mijn mening :)
En natte dromen van iemand z'n auto zal ik nooit krijgen :D
En tuurlijk is een super auto maar JIJ weet ook wat mooi is en hebt smaak(dat weet ik ;) ) maar waarom bouw jij zelf niet zo 1 dan?
Ik weet zelf ook wel wat mooi is en dat je alles kan bekleden en kan maken van Carbon enz maar ik heb het budget niet en zo is het met de meesten.
De hobby van auto's is ook begonnen voor de jonge die geen dikke auto kon betalen en zelf 1 maakte.
Is tegenwoordig niet meer zo tegenwoordig is het zo we rijden Daily een dikke bak en laten zomers ff zien op meets wat wij kunnen maken op de meets(op de trailer) ;)

Niet het hele verhaal was een reply op jouw reactie :)

Ik bouw niet zo een auto omdat ik het niet wil,
Mischien ga ik ooit nog wel een keer zo ver maar ik wil op dit moment graag elk jaar blijven rijden en zo een auto bouw je helaas niet in 1 winter.. qua werk niet en financieel ook niet :thumbup:

Er zijn idd een hoop mensen die veel kunnen samen met de bank, en dat moet iedereen voor zichzelf weten maar zou het zelf niet doen en al helemaal niet voor een meetingauto.

Ik heb een mooie cabrio en daar zit ondertussen ook een hele hoop geld in en vandaar dat ik ook zeker weet dat 18.000 euro wel een hele hoop geld is maar daar bouw je deze auto nog lang niet voor!

Vind het gewoon jammer dat zulke auto's keer op keer worden afgekraakt.
terwijl er iemand jaren mee bezig geweest is. Alleen omdat ie met zijn levenswerk op de trailer gaat voor de eerste 1 a 2 jaar
Ik begrijp zulke jongens best en zou zelf denk ik het zelfde doen als ik zo ver was gegaan.

Als ie aan was komen rijden in Leiden en in Dinxperlo dan was het wel een dikke auto geweest. :screwy:

Lennart 02-02-2009 19:40

Quote:
Originally Posted by Tjaap
ja en Chiel weer niet,.. iedereen's eigen keuze toch?

In de wandelgangen zegt men dat hij dit jaar gewoon wil gaan rijden :)

GerardMkIIVR6 02-02-2009 19:42

Weet ik ook wel dat het niet persoonlijk was :D
Maar zoals je het nu zegt geef je mij wel een beetje gelijk dat het heel veel met geld te maken heeft ;)
Maar ik kraak nooit iemand zijn auto af zal ik nooit doen weten de meesten ook wel.
Maar je zegt ook 1 a 2 jaar op de trailer ja klopt en als ze er dan in gaan rijden ok maar nee de meesten verkopen ze dan want iedereen heeft hun auto dan gezien ;)
Maar is een eindeloze discussie beide hebben goede punten maar iedereen heeft z'n eigen mening.
Ik blijf meer respect voor de kleine jongen hebben met kleine portemonee ;)

All times are GMT +1. The time now is 09:08.