Quote:
hieralvast een foto zal binnenkort een topic aanmaken |
Quote:
Nice :thumbup: Ik ben benieuwd naar het topic! |
Hele gave auto's! Nadat ik m'n Passat stuk had gereden heb ik er ook naar zitten kijken. Uiteindelijk niet geworden omdat ze duur zijn qua verbruik..
In ieder geval worden deze auto's echte klassiekers! Later als ik groot ben komt er misschien nog wel eentje :D |
Leuke info, die cijfers! Enig idee hoeveel er ooit geleverd zijn in NL? Of uberhaupt?
|
Quote:
Ik vraag mij zelf ook eigenlijk af of de V8 uberhaupt in NL geleverd zijn, ik heb er nog geen info over kunnen vinden... |
Geleverd zijn ze wel in NL, de mijne is origineel Nederlands (FB-VV-35)
|
Quote:
Ik vind het namelijk ook raar dat de V8 niet in de database van autoweek staat vermeld. Het aantal origineel Nederlandse V8's zal wel heel erg klein zijn. De mijne komt oorspronkelijk uit Italie, wat als voordeel heeft dat deze dagrijlichten en stadslichten heeft. De dagrijlichten zitten dan in de knipperlichtdummies naast de koplamp... |
k heb een hele lijst van wat er aan gedaan en vernieuwd/verzamelt moet worden. Van de kleinste afdekdop in de slotplaat tot aan het bijwerken van de lak.
Heb jij nog wat reserve onderdelen liggen dan? Bij Brabebo in mijdrecht hadden ze een paar jaar geleden een v8 in de schade staan.Misschien is het de moeite waard om te bellen of ze nog onderdelen hebben. Het ging om een zilvere v8 met origineel 91er kenteken. |
Nog even een foto van het kontje :tongue:
Inmiddels heb ik weer wat onderdelen gescoord, zodra ze binnen zijn zal ik ze even foto's maken... |
Hej,
Vind het zeker gaaf dat deze weer in helemaal orginele staat trug komt ik wens je er erg veel succes mee en voor onderdelen heb nog wel wat adresjes in duitsland die meestal nog wel wat hebben. :thumbup: |
Ik zag in het 'Jetta-GT' topic dat ze een briefje naar Pon hadden gedaan om te checken wat er nog van hun type auto's rond reed - daar kregen ze netjes antwoord op met het resultaat uit het systeem.
Misschien leuk om met de V8 ook eens te doen? En dan 3.6 en 4.2 even gescheiden? :D |
Quote:
Dat is wel een leuk idee :thumbup: Ik neem aan dat je dan alleen een uitdraai krijgt van de V8's die in Nederland geleverd zijn? |
Quote:
Dank je :) En adresjes voor onderdelen zijn altijd welkom :thumbup: |
Nee, zoals ik begrijp van wat er op dit moment geregistreerd staat.
|
Quote:
Ik zal ze eens een mail sturen, eens kijken of ze reageren... |
Mail is verstuurd... Tevens heb ik gevraagd of er voor de Audi ook een 'echtheidsverklaring' te regelen valt. Ik ben benieuwd :)
|
Anders ik wel!!
|
In Nederland zijn er officieel net geen 100 verkocht dit zijn de originele Hollanders dus.
|
Vind het wel een mooie wagen zo'n V8, ben benieuwd hoe het gaat.
Bij ons in de buurt rijden er nog 2 rond, zal eens kijken naar de kentekens of dat het echte V8'en zijn op kenteken. |
Oef. Moet ik de mijne maar eens gaan taxeren dan? Sorry voor topic vervuiling trouwens...
|
All times are GMT +1. The time now is 19:08. |