Is het een KR? Zo ja, heb ik belang bij de gehele motorkabelboom!
|
Quote:
doe mij via pb je nummer ben dinsdag tegen de avond in oss dan neemik die slotplaat meteen maar mee. ennee ik bied 10 euro :D |
intelligence: je mag de kabelboom kopen, maar hij is voor sommige stukjes al verkocht
(koude startregeling en een relais met kabels) mondy: de slotplaat mag je hebben voor 10 euro maarrrrr NIET volgende week dinsdag want de auto moet namelijk nog gestipt worden. Dat stond eerst bij de advertentie maar ik zal het wel gewist hebben bij een of andere 'handige' actie. DAT GELDT OOK VOOR DE OVERIGE BELANGSTELLENDEN: AUTO WORDT BEGIN JANUARI GESTRIPT !! |
Quote:
Heel graag, maar had ook aln PB van je geloof ik of niet? |
Quote:
Ow zou goed kunnen, want vlak voor je reactie heb ik er ook iemand over gemaild die op marktplaats om zo'n slang vroeg. Was wel uit dezelfde hoek van het land ?! |
Quote:
Oh via marktplaats was dat ja, klopt. Dan ben ik dezelfde persoon, haha. Kan hem in Hasselt ophalen zei je, of niet? Enig idee wanneer het zover is? |
Quote:
Ja idd !! :thumbup: In principe gaat de auto in de eerste twee weken van Januari uit elkaar. Je krijgt wel een mail of een pm als het zover is. |
KR met dikke buizen?
PB me even de prijs hiervoor als je de inlaat los weg doet aub. ;) |
Idd KR met dikke buizen, maar die buizen hou ik voorlopig zelf sorry.
De opvolger wil namelijk ook graag dikke buizen denk ik :D Quote:
|
Portieren beide gereserveerd!
|
Quote:
Mocht die de dikke buizen al hebben, denk je maar effe aan mij. ;) |
wat moet de gehele kabelboom opbrengen als die er nog is dus van de verlichting motor en daschbord gedeelte!
|
BREADFAN83: Mocht de volgende ook dikke buizen hebben of geen KR blok dan is deze inlaat voor jouw
PEWI VWTEAMl je mag de kabelboom kopen, maar hij is voor sommige stukjes al verkocht (koude startregeling en een relais met kabels) Jullie en de rest van het forum een fantastisch 2009 !!!! |
|
heb je de voorkant mistlamp beugels ???
|
Pfffff geen idee; neem aan dat je de mistlampen bedoelt die onder in de G60 bumper zouden kunnen zitten ?! Zal eens eff gaan kijken....
VOOR DE REST VAN DE LIEFHEBBERS: DEMONTAGE IS HELAAS UITGESTELD IVM STERFGEVAL....SORRY.... |
Hoi helden,
de auto is ondertussen gedemonteerd; dat is een forse tijd later dan gepland maar daar kon ik ook niet veel aan doen. Onderdelen liggen dus klaar voor verkoop. Dit is dan ook een oproep aan alle belangstellenden om eff te reageren als je het nog steeds hebben wilt of ondertussen niet meer. Dat laatste geeft op zich niet, maar is wel handig voor mij om eff te weten. Ondertussen verkocht/gereserveerd: * Motortoerental stabilisatie relais * Schokdempers + veren * achterlichten |
en omhoog
|
Hallo,
Heb je de achteras nog ? Zoja, wat moet het kosten en waar woon je ergens ? |
Quote:
Ik ben op zoek naar een stationair regelaar. Ik heb een Golf GTI 1800. Heb jij die nog? En zou die ook van de 1600 passen? Mvg Roy |
All times are GMT +1. The time now is 11:07. |