Nr.28 is een R32, wel een vr6 op kenteken en nr.30 is een vr6 turbo net als nr.29
Toch wel leuk dat je zo'n register begint. Ben toch ook wel benieuwd. :thumbup: |
hier nog 1tje
jg-dp-11 |
Quote:
Ssst...:D |
TIP
golf mk2-vr6 meeting wie zal het gaan regelen??? |
Goed topic Roy
zoals je wss wel heb gelezen heb ik er ook 1. Ben nog bezig. auto is rijdend. nu alleen bezig met wat kleine dingen. nog geen vr6 op kenteken. dat gaat volgend jaar gebeuren. heb ook nog geen 'foto's van cpl auto. mvg Mike |
Quote:
dank je mike. had je topic al eens even bekeken mooi project. :thumbup: en nu maar snel op kenteken dan kan die ook in de lijst. zelf ook weer met een bezig maar dan op basis van een syncro. maar voor dat die op kenteken staat duurt nog wel ff. |
Begrijp ik goed dat in nederland dat een auto die is gebouwd met 4 cilinders geen 6 cilindermotor geinstalleerd kan hebben.
Als dit wel kan, hoe registreer je dan de auto dat deze een andere motor heeft? |
voor apk hoef je niet meer naar het aantal cilinders te kijken.
bovendien is dit gewoon om te keuren, kost wat maar dan heb je ook wat |
Quote:
Dat kan wel, maar moet je hem opnieuw type-goed laten keuren door het RDW. Dan krijg je je auto als 6 cilinder op kenteken. Voor APK maakt je aantal cilinders niet uit, maar voor de politie wel, zeg kunnen dan zeggen dat je kenteken niet klopt en kunnen je auto meenemen voor technisch onderzoek. Je kan beter gewoon je papieren in orde hebben en je golfje is ook meer waard als hij 6 cilinder op kenteken is :thumbup: |
Quote:
Precies!Bij een ongeluk zou je een enorm probleem kunnen krijgen met de verzekering als de auto technisch niet klopt! Zeker als het jouw schuld is. Is het eigenlijk nog steeds zo dat de auto een weggedragstest krijgt? |
Quote:
was van GTI-BOY op vwteampg forum zit volgens mij ook op vw forum en is bezig met een gif groene mk1 om TDI in te leggen. was ook in eelde. arrob |
Hey Roy,
Goed topic! Natuurlijk ken ik er ook nog 1: JP-RZ-77, was een Edition One G60 en is al heel vroeg omgebouwd naar VR6 2.9 en heeft hem ook als dusdanig op kenteken gezet toen. Was van mijn monteur die nu een S3 rijdt en was destijds 1 van de mooiste Golfjes 2 die ik ken. Verder ga ik even kijken of ik nog foto's heb in mijn archief van de GJ-LS-23. Is van een oud clublid van VW Team de Kempen die hem ook ZELF gebouwd heeft met een beetje hulp van een medewerker van van Kronenburg, en heeft hem ook op kenteken gezet als 6-pitter. Daarna is de auto verkocht naar een paar dorpen verder (Nuenen) hier in Z.O. Brabant waar die nu nog steeds rijdt, in eigendom van nog steeds dezelfde persoon. Succes met de lijst Rooooy! |
Hey ruudje bedankt jonge :thumbup:
enne kun je dat logootje voor in de grill nog vinden ;) |
Quote:
De weggedragtest wordt nog steeds gedaan. en volgens mij ben je zowiezo de klos als je een ongeluk krijgt want de regristratie hoort niet meer bij het voertuig. en je zal maar iemand in de rolstoel rijden ben je je levenlang voor een ander aan het werk. |
Hey Roooooy!
Ik ben nog steeds op zoek naar deze emblemen. Als ik wat vind ben jij de eerste. |
Quote:
Ja zal dr ook even een pic van schieten deze week |
Quote:
Toppie ruudje :thumbup: |
Der alte von denn Michel YL-61-JR ;)
Weet niet of die nog leeft. |
Ik heb op de site van de RDW gekeken daar staat deze auto niet meer geregistreerd
|
Quote:
Hey Ruud, Ik denk dat je deze bedoeld..... Groeten |
All times are GMT +1. The time now is 20:19. |