Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Showcar g60 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=49263)

René 12-12-2008 17:06

Quote:
Originally Posted by MKII Vr6
raar he, als dit nog een project is van niet orgineel naar orgineel.
Wat ik dus wil zeggen met dit topic is:

Je kunt natuurlijk ook een beetje te ver gaan met spoiler en luchthappers en zo.

Natuurlijk heeft ieder zijn eigen smaak kwa auto.

Jij vindt misschien dat de eigenaar van die auto te ver is gegaan...hou die mening lekker voor je in plaats hem op een forum te zetten om vervolgens te genieten van alle reacties van de medeforummers....

just my 2cents.

MKII Vr6 12-12-2008 19:52

moet ik je hier nog reactie op geven?

;)

( lees nog maar eens dat tweede deel van jouw commentaar en denk dan nog eens na )

René 12-12-2008 21:04

Ik vind het best als je er op gaat reageren. Het ging mij puur om dat de laatste maanden geregeld advertenties worden doorgelinkt naar volksforum met de bedoeling dat de medeforummers ook ff de smaak van de eigenaar van de advertentie gaan afzeiken. Ik vind dit persoonlijk nogal laag...

Vind het ook wel een beetje jammer dat de moderators zulke onzin toelaten op volksforum. Het gaat toch om projekten plaatsen, vragen stellen, verkoop van onderdelen/auto`s en het eventueel linken van handige advertenties?

Komt de laatste tijd veel teveel voor dat gezeik op andermans auto`s.
Maar goed...jullie zullen mij ook wel een zeikerd vinden.

Ik ga sluiten:)
Groeten.

Roy-16VT 12-12-2008 23:27

Deze auto is ook niet geheel mijn smaak (totaal niet)

maar ik denk dat er kwa bouw meer geld en tijd in is gestoken dan menig andere auto hier op het forum.

timberland 12-12-2008 23:53

Ik ben het totaal met Rene eens.
op het vwforum gaat het wel zo, daarom kom ik liever hier omdat dit eerst niet aan de orde was.
helaas zitten er hier ook de BBS-sletjes en JD-sletjes.
die niks meer kunnen zeggen dan BBS wielen erop, verlagen en chippen bij JD.
beetje erg jammer dit.

MKII Vr6 13-12-2008 00:56

Er zit inderdaad wel veel geld en tijd in.

breadfan83 13-12-2008 01:11

Quote:
Originally Posted by MKII Vr6
Welke doorgelaste golf 1 dan? :confused:
Welke zwarte kameleon dat alle meetings afgaat? :confused:

Die van René. ;)
Denk dat de mensen die niet gisteren hebben aangemeld wel weten welke Golf ik bedoel... en ik mag dat zeggen, geen van mijn auto's rijden. :D

D'r gaat zo'n zwart apparaat de ene na de andere meeting af. Totaal geen porum, met loshangende lak en scheve autostyle onderdelen. Als je buiten ieders smaak een auto bouwt, doe het dan wel op een goede manier, zoals hier met die groene waarschijnlijk gebeurd is. Is dat te moeilijk voor je, bouw dan met de meute mee. ;)

breadfan83 13-12-2008 01:15

Quote:
Originally Posted by René
Jij vindt misschien dat de eigenaar van die auto te ver is gegaan...hou die mening lekker voor je in plaats hem op een forum te zetten om vervolgens te genieten van alle reacties van de medeforummers....

just my 2cents.

Dat maakt het een mening, en een mening hoor je voor je te houden... ;)
Heel het Volksforum is opgebouwd uit feiten, en je vraagt ook geen mening van mede-forummers als je foto's van je Luup post met een nieuw setje velgen er op. ;)

Quote:

Ik vind het best als je er op gaat reageren.

Ik vind dit persoonlijk nogal laag...

Vind het ook wel een beetje jammer dat de moderators zulke onzin toelaten op volksforum.

Komt de laatste tijd veel teveel voor dat gezeik op andermans auto`s.

"Ik vind" betekent dat 't weer om een van die hou-ze-liever-voor-je-menings-dingen gaat. ;)
En wie trekt de grens waar je zegt "dit is teveel gezeik op andermans auto"?

Hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Iedereen heeft 'n mening, zelfs jij, René. En daar is een forum ook voor. Zou een beetje dolle boel worden als de mods telkens ertussen moesten springen en alle meningen moesten verwijderen van 't internet, vind je niet? ;)

René 13-12-2008 01:30

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Dat maakt het een mening, en een mening hoor je voor je te houden... ;)
Heel het Volksforum is opgebouwd uit feiten, en je vraagt ook geen mening van mede-forummers als je foto's van je Luup post met een nieuw setje velgen er op. ;)

"Ik vind" betekent dat 't weer om een van die hou-ze-liever-voor-je-menings-dingen gaat. ;)
En wie trekt de grens waar je zegt "dit is teveel gezeik op andermans auto"?

Hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Iedereen heeft 'n mening, zelfs jij, René. En daar is een forum ook voor. Zou een beetje dolle boel worden als de mods telkens ertussen moesten springen en alle meningen moesten verwijderen van 't internet, vind je niet? ;)

Dat ik in mijn topic foto`s plaats van mijn auto is heel wat anders dan dat een forummer een auto tegenkomt op marktplaats die hij -en met waarschijnlijk veel andere forummers- een lelijk hok vindt en vervolgens op het forum zet zo van "hee jongens..zie dit! bwhaha"...om vervolgens een topic te creëren van 4 pagina`s met "hahaha wat een hok", "pff die heeft het niet helemaal begrepen", "wat een hok, daar zou ik dood nog niet in willen gevonden worden"...etc...etc...

Dat topic van mijn Lupo gaat over mijn eigen auto en iedereen is vrij om in dat topic z`n mening te geven.

Hou er gewoon een beetje rekening mee dat smaken verschillen. Stel dat de eigenaar van de groene golf (of een andere eigenaar van de auto die te koop staat op marktplaats en die hier wordt afgezeken) ook rondzwerft op het forum..... beetje lullig ni?

En waarom zou het een dolle boel worden als de mods wat meer dit soort topics zouden verwijderen? Denk dat het alleen maar ten goede komt aan de kwaliteit van het forum.

Maargoed...zoals ik al zei, ik ga sluiten en ga ook niet meer reageren op dit of andere zeiktopics.

de groeten.

breadfan83 13-12-2008 01:46

Quote:
Hou er gewoon een beetje rekening mee dat smaken verschillen. Stel dat de eigenaar van de groene golf (of een andere eigenaar van de auto die te koop staat op marktplaats en die hier wordt afgezeken) ook rondzwerft op het forum..... beetje lullig ni?

Je bouwt je auto voor jezelf, en hopelijk heeft de eigenaar van die groene mobiel dat ook voor zichzelf gedaan.
Als iemand mijn auto mooi vindt, leuk! Als iemand het een lelijk hok vindt, helaas, maar ik ga er niet om lopen janken.

Hij gaat met dat ding meetings af, en bouwt een auto die opvalt. Dan moet je reacties verwachten. En als je zoiets voor jezelf bouwt moet het je ook niet boeien wat anderen ervan denken.

Als iemand er tijd en energie in heeft gestoken krijgt ie daar respect voor, maar ik ga er niet mijn smaak voor aanpassen. En je moet toegeven dat die groene zo'n stijl heeft dat een groot deel van het Forum hier hem niet binnen zijn smaak vindt vallen.

René 13-12-2008 01:56

oke, dit is écht mijn laatste reactie;)

Daar geef ik je helemaal gelijk in....dat je kritiek kan verwachten als je iets aparts bouwt...dat maakt mij ook niet uit.

Maar `t ging mij erom dat er forummers zijn die zulke auto`s vinden op marktplaats, vervolgens naar volksforum linken, om samen met de rest van de forummers die auto een beetje af te zeiken.

Gewoon niet doen....slaat echt gewoon nergens op:)

All times are GMT +1. The time now is 07:10.