![]() |
ook de 5e versnelling loopt na een tijd droog bij deze bakken. Geen olie genoeg op die plek. Typische 6N kwaal.
|
nieuw probleem :
er klinkt een soort joelend geluid en denk dat het de versnellingsbak is ? als je gas geeft maakt hij dat geluid en met de koppeling in en als hij niet in de versnelling staat maakt hij het geluid niet ? iemand een idee ? gr. Martijn vergeten te vermelden maar hij doet het in alle versnellingen ! |
probleem opgelost !
versnellingsbak is gereviseerd en ook maar gelijk de koppeling vervangen ! kost een paar centen maar nu is het wel goed ! nu nog een ander setje wielen en zakken maar dat duurt nog ff ben ik bang ? gr. Martijn |
weinig nieuws behalve dat er 4 nieuwe bandjes klaar ligt voor de polo !
wilde eerst nankang kopen maar de keuze is gevallen op uniroyal rainsport 2 in de maat 195 45 15. gr. Martijn |
bandjes zijn al weer een tijdje gemonteerd.
er liggen nog 40/40 verlagingsveren klaar en een embleemloze grill....... gr. Martijn |
Goed bezig hier! :)
|
Dus de embleemloze gril gaat er weer terug op i.p.v. de Embleemgril Chrome?
Wat heeft het eigenlijk gekost een gereviseerde bak + koppeling? Want ik heb het zelfde probleem en ben bang dat het een hele dure geintje gaat worden. Mooie bak btw! |
dan nog een paar dikke wielen, kan ze die ook verrot rijden ;)
|
Lekker bezig naamgenoot :thumbup:
|
verlagen? zou je dat nou wel doen?;)
|
@nietstruikelen: bij de beunhaas laten doen prijs weet ik eigenlijk niet meer geloof ruim 600 ?
@rickie: leuk setje wielen zou ik wel willen maar haar interesseert het niks dus ben bang dat het nog wel f duurt voor dat gaat gebeuren....... :( @naamgenoot: dank u ! @gerben: ja de polo gaat toch zakken ook al wil esther het eigenlijk niet :D |
All times are GMT +1. The time now is 12:42. |