Zo dan!
Onderhand wel al je rijbewijs gehaald, of moet dat nog komen? Gave Golf in ieder geval! |
Dikke auto man ;)
Zie je donderdag wel pik later |
Beetje erg laat, maar rijbewijs alweer een hele tijd binnen. Nu word het weer tijd voor de zomer, kan ie weer de weg op!
|
nog foto´s?
|
|
|
|
Zo maar weer even wat foto's van de 1. De auto gaat trouwens waarschijnlijk in de verkoop.
|
hey merijn,
en hoezo in de verkoop. waar rij jij nu mee gewoon een 16v ontsteking op de motorcarbs of niet. mijn gaat nu de goede kant. ben de motorruimte aant cleanen en dan de motor af maken. grtz eddy |
Heeft hier ook nog een g40 in gehangen of was dat een andere in venhuizen?
|
Quote:
ben benieuwd naar motorfoto´s :rolleyes: aan de einddemper te zien is het gelukt met de 16v? is trouwens flink veranderd qua looks man, in the old days: |
Quote:
Nee man dat was een andere, die was donkerbruin. Er reed er ook een in deze kleur en daar zat ook een 16v in. Waren allebei van de gebroeders Peerdeman. |
Quote:
haha ja man de looks zijn iets verandert. Heb een paar maanden geleden de velgen verkocht. 13 inch is niks man met zon motortje. Motor foto's komen eraan. Voor in de verkoop advertentie. Zit met een rug die behoorlijk gaar is, dan is zon auto niet echt ideaal. Wat kun je trouwens een lol hebben met zon autotje, mooi op een brakke zondag een paar rondjes door het dorp of de stad en je word van alle kanten bekeken en nagewezen. Echt heel erg leuk. |
Quote:
Eddy je hebt pb En ik hou je project al een tijdje in de gaten! Ziet er veelbelovend uit! |
|
Hoe staat het met dit Golfje? :)
|
Ben ik ook wel benieuwd naar, gaaf wagentje, ben voor benieuwd hoe je die ombouw hebt gedaan.
|
Merijn,
Heb je nog iets gedaan aan de Golf ? |
All times are GMT +1. The time now is 12:34. |