![]() |
Gemiddeld een 1500 euro, met verse APK
De rode krijgt een nieuwe (andere) motor, de blauwe een nieuwe koppeling ! |
Ik vind blauw wel mooi... maar Rotterdam is weer zo'n tering eind rijden.. neem je hem een keer mee naar een meeting? :D
|
@ Wouter, Nee hoor volgens mij heeft Leon hem :-) Je bent er volgens mij een broodje hamburger aan het eten ofzo. Ik stuur hem wel even aan jou ook.
@ Leon, Waarom staan die kevers niet op jou site? Ben nog steeds op zoek naar een kever < 650 Euro. Mag iets werk aan zijn. |
Heb m al doorgestuurd Jan !
dit is m.... :D ![]() |
Quote:
de LVWCN schijnt de 1e prijs gewonnen te hebben |
Was dat ie stand met brilkever, typIII variant en spijlbus ?
die was wel netjes ja, alleen een beetje in een verdomhoekje...... |
is die foto boven de wachtruimte van Idols?
|
Hahahahahahahha
|
Ik weet ook nog wel een website waar ze foto's hebben van het kever winter festijn. Het zijn er niet zoveel maar er staat wel een mooie spijlbus op.
het adres is http://www.ksmotorsportholland.nl |
heb ook nog een witte kever te koop
met verse apk |
Zet m ff in het advertentie gedeelte :)
|
Fotoos KWF 2004
Ook wij zijn naar het Winterfestijn geweest op de zaterdag. Het was niet erg druk vond ik, ook veel minder stands! Jammer...
Heb inmiddels al wel enkele auto's herkend hier. Die groen/witte T1, T1 met hefdakje en die fijne 61-er ragtop en meer zijn allemaal gekiekt heur! Foto's zijn te vinden op onze site! laterz 8) |
Re: Fotoos KWF 2004
Quote:
inderdaad,mijn westfalia staat ook op je site !!! :D |
OK dan! Aangenaam :)
Je bus ziet er zo opt oog nog goed uit! hoe is de staat van de auto? |
Quote:
Er zit nog zat "werk" aan hoor ... :( technisch nu wel helemaal top,maar er zijn nogal wat wijzigingen die door mijn hoofd spoken,en die ik graag voor komend seizoen geregeld wil hebben ... (rondom 10 cm verlagen,lange vierbak,schijfremmen 944 voor,irs achterwielophanging,16" Fuchsen eronder ....) |
All times are GMT +1. The time now is 02:11. |