Quote:
Zo lijkt het wel ... Maar dan heb ik nog paar te gaan ... :D Het is meer van . zou ik altijd al eens willen hebben . Net als de country , punt daar van was je kan er wijnig mee ding was orgineel het mooiste Van deze heb ik weer beetje werk , paar leuke wielen er onder enz enz , u kent het wel :D |
Quote:
idd,waarvoor dank,krijg alleen maar complimenten over de staat waarin hij verkeerd :),super cabrio zal er ook wel weer super uit komen te zien. (cabrio zat?mailen he :thumbup: ) gr.rene p.s. zoek nog een rallye,weet je nog wat |
Quote:
staat nog 1 op het forum hier .... ;) |
idd,plaatje,perfect ,niks op aan te merken,super mooi,gaaf,cool,af,schitterend,onwijs,gaaf :thumbup:
alleen 2 dingen die me wat tegenhouden, 1 - het bedrag :mad: 2 - mijn vrouw :mad: :mad: |
Vandaag dan toch maar eens begonnen met de cabrio
er zijn wat puntjes die gemaakt moeten worden , en vanmiddag met de eerste begonnen Het contact slot : het blokje achter op het cotact slot was versleten waar door je voor het starten de sleutel tegen het breken aan moest draaien Vrijdag even wat onder deelen gehaald bij Rint vd Meulen , van Auto land vd Brug in buitenpost ( waar voor nog dank Rint :thumbup: ) Na het vervangen van het contact blokje , ging het starten weer super de sleutel hoef je nu maar aan te raken en hij start al :D Omdat de bus nu van de stuurpen af is kan ik het orgineele stuur mooi vervangen door een kleintje die ik heb liggen uit een 1983 Golf 1 Ook kwam ik wat draaden tegen van een alarm wat er op heeft gezeten Dus deze ook maar even er uit gehaald , paar draaden op nieuw gesoldeerd zodat die ook weer goed zitten ook stukje bedrading van de radio gemaakt , want ook daar was weer lekker in geknipt :mad: volgende week het interieur aan pakken maar deze moet ik nog even op halen bij Frank van het Golf cabrio forum maar we hebben begin ,van mijn projectje :D ik houd u op de hoogte |
Goed bezig, Wordt weer een frisse cabrio,
Al enig idee wat voor wielen je eronder doet???? (revo,s?) |
Quote:
mijn BBS RS 001 revo's zitten onder de Jetta ... ;) want die zijn er nog steeds , ook de passat van mijn vrouw is er nog steeds :D |
Nette cabbie, maar wat gat er nu allemaal precies mee gebeuren...???
Lars |
Quote:
eerst het achterstallig onder houd op lossen: contact slot versleten MFA doet niks ditrubutie riem is oud kappen om ditrubutie zijn stuk olie , koel water , rem olie , vervangen remmen rondom vervangen voor raam is kapot ( 3 dikke piten er in ) hoedenplank is door gezakt stoelen ( stof en schuim ) is kapot hier en daar moet wat opnieuw in de lak en als er dan nog wat dollars over zijn schroef setje , en de BBS RS 001 er onder maar kan ook zijn dat ik de schok dempers laat zitten ( zijn net nieuw ) en de orgineele wielen op ga knappen maar dan is het onder hand weer lente denk ik zo :D |
zo weer weekend ....morgen weer ff met de cabrio bezig
donderdag bij Frank van het golf cabrio forum de donor stoelen gahaald ( nog bedankt voor de zelf service Frank ) :thumbup: foto's van het transport zijn helaas mislukt , maar ik had alles in mijn mega space cabine gezet hier in dus :D zal deze stoelen en gedeelte van de bank gebruiken , om de oude stoelen weer netjes te krijgen ( foto's volgen morgen ) |
zo vandaag even tijd gemaakt voor de cabrio
de donor stoelen gesloopt was een beetje krom ..... :screwy: mijn stoelen er uit gehaald zo dat ik het stof kon vervangen want dat was wel nodig de stof van de donor stoelen goed schoon gemaakt zo dat die weer op mijn stoelen kon het schuim vervangen door nieuwe , zo dat we weer als nieuw zitten foto van voor de renovatie en hoe ze nu zijn ook de luidsprekers in de deur vervangen door een pioneer set want goed stukje muziek is ook fijn en ook nog een deur krukje vervangen door 1 zonder slotje altijd leuk zo iets morgen weer verder :D |
Goed Bezig :thumbup:
|
Heel mooi geworden. Zijn weer nieuwe stoelen.
|
Ik weet al wat jij word als je van de truck afstapt. :D :D
René (Tiefleger) |
Quote:
als ik er van kon leven deed ik dat Rene maar helaas pindakaas ..blijft hobby :D |
Zo we hebben weer eens een productief weekend gehad
Zaterdag nog wat nieuwe v snaartjes gehaald en de disturbutie eindelijk eens vervangen Ook olie en filters gelijk vervangen , want de vorige eigenaar was toch wel een beetje heel erg een knoeier ( gezien de distubutie spanrol er op de kop op zat :screwy: ) Snap niet dat dat nog 4 jaar is goed gegaan de riem was gewoon verbrand....maar goed Er zit nu weer een mooie nieuwe op + een mooie continental riem Ook zijn de distubutie kappen vervangen , er zat geen goed bevestegings punt meer op , Ook heb ik de "nieuwe" hoedenplank gemaakt uit MDF de oude was beetje erg veel doorgezakt ziet er weer strak uit ( foto's zal ik wel ff maken ) Ook is de teller klok vervangen , want het MFA deed het niet zal de oude even naar Theo kloosterman brengen voor repeatie En heb 3 klokjes voor de midden consul er in gezet moeten nog even aangesloten worden , maar dat komt later word vervolgd zo nu en dan ;) |
even klein vraagje
ik en gister weer even met de cabrio bezig geweest nu heb ik het volgende probleem ( ik denk massa) mijn knipper lichten werken niet meer lampje in het dashbord brand constant en als ik de hendel naar boven of beneden doe brand hij gewoon ...maar knippert niet paniek knippers doen het wel normaal :redface: waar moet ik zo iets zoeken ? |
hendel stuk?
Knippers doen het niet, alarmlichten wel (alarmlichten worden volgens mij niet via de hendel gevoed, maar direct via de schakelaar) En anders; Relais kapot? |
Quote:
nope ...gister al verwisseld ... kreeg net tip dat de stekker van de alarmlichten er niet goed in zou kunnen zitten of de schakelaar van de alarmlichten kapot zou zijn .... gaan we zo probeeren |
Heb hetzelfde probleem ook gehad bij mijn jetta,daar zat het in de aansluiting op de zekeringskast, als die erin nog inzit vanuit de auto bekeken 2e stekker van rechts, een geoxideerde aansluiting.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:50. |