Quote:
We gaan het gewoon proberen en we zien wel waar het schip strand . |
die grill is cool
|
Zo, die motorruimte is echt een verschrikking.
Dat word nog een beste klus om het tectyl er netjes vanaf te halen. |
Quote:
Belang bij? Heb er nog wel eentje :tongue: |
vind die uitlaat echt f*cking gruwelijk....... :wow:
nee wegslopen dat ding. net een sebring onder een 25km brommobiel. :screwy: buitenkant is echt netjes, maar schiet die beste man maar af met z'n tectiel. want net wat je zegt. echt foei lelijk. |
Vanavond nog even met de jetta bezig geweest , motor ruimte even proberen schoon te maken , stukje boven de grill hebben we tectyl vrij .
Heel gedoe allemal krassen en met het verwijderen met tinner/wasbenzine lakbeschadigingen , deze winter de motor er maar uit en helemaal schoon maken en schuren en dan maar op niet spuiten dat lijkt me de kortste klap . Mooi projectje voor de winter . Verder nog de start onderbreker er af gehaald (te koop trouwens) is niet nodig , fototje van het intrieur waarbij je kunt zien dat de bestuurders stoel kapot is zal niet meevallen om daar een andere blauwe skyleren stoel voor terug te vinden zeker. Blijven zoeken !!! :D :D |
En zie je links op de foto dat witte plekje wat ik om cirkelt heb , zo hoort het te zijn WIT !!!
|
er is ook speciale tectyl verwijderaar in de handel , is ook van het merk tectyl
|
even in de gas olie spuiten is het ook zo weg ..... |
Gisteravond op een trailer? Bij quatrebras? Was een grote camper met een aanhanger en daarop een witte jetta 5 deurs...
|
Maar eens even proberen wat het beste gaat moet er eigenlijk niet op krabben en heel hard poetsen met raar spul anders gaat alle lak er af .
Morgen eerst maar eens kijken of hij me op het werk brengt maar daar zit ik niet over in , 1e ritje naar Noordhorn . |
Deze week verlagingset binnen gekregen en er even onder gezet lijkt al een stuk beter .
maar had er ook hulp bij al was er niet helemaal bij ford trekt toch meer bij deze man . Heb nog geprobeerd de bora wieldoppen er op te krijgen maar dat wou niet helemaal zo ik het wou om de voor wielen wilden ze wel maar achter niet omdat je daar met het lager zit . Zie onderste fotos , achter steekt het afdichtings (vet) dopje te ver uit zodat de wieldop er tegen aan komt en voor zit het lager in de aan drijfstang zodat die niet uitsteekt en wel past. Foto's van het totale plaatje hoop ik deze week mee te komen moet eerst nog even wat anders bedenken 2andere velgen of 2 spoorverbreeders van 15mm met langere bouten maar ik denk dat de 1ste optie goedkoper is . :thumbup: :thumbup: |
Je bent lekker op weg zo te zien ;)
Chrome sierlijsten voor Jetta 5 deurs kan ik wel leveren. |
Quote:
Dat is altijd goed zal het onthouden heb je zo ook een prijs wat dat ongeveer gaat kosten dorpel lijsten heb ik al . |
ziet er goed uit jij bent alweer lekker bezig.
|
Ja geef mij maar een ford!!!! EN BEDANKT K.J. Volgende keer maar mooi op de grond schroefsetje monteren zeker....
|
idd zonde van die uitlaat uitsparing. :screwy: :shake:
|
velgen even laten verbreden Klaas-jan ... ;)
goed bezig :thumbup: |
dat met die doppen heb ik ook al eens gedaan, je moet alleen oppassen dat de doppen niet langs de banden gaan schuren ;)
|
Quote:
Heb al wat anders maar dat moet nog even uit gedoktert worden 4x100 naar 5x112 6j velg et46 , achter gaat het wel lukken maar voor moet nog even kijken , zit nu tegen veerpoot aan en als ik te ver naar buiten ga steekt de velg weer uit en dat is niet mooi. Naaf maar omboren en kijken hoe het dan lijkt spoorverbreder er tussen misschien . Mooi opknappen , zwart en wit spuiten . |
All times are GMT +1. The time now is 01:08. |