Logo, asbak+aansteker en de complete motor ga ik gebruiken voor mijn Golf.. :)
Als er vragen zijn stel ze gerust! |
mijn kilometerstand-teller is kapot en is niet meer te maken..zou ik de jouwe over kunnen nemen?
|
Jup, geen probleem. Ik probeer 'm nog mee te nemen naar VAG-fest.
Kick, ik ga met de passat naar VAG-fest en er is nog ruimte genoeg om de nodige zut mee te nemen. :) |
Kan je de alarmlichtschakelaar meenemen naar VAG fest deze zondag?
(als ie nog werkt tenminste ;) ) |
Staat op de lijst. Zaterdag ga ik de nodige zut van de Jetta slopen, dus als iemand nog iets nodig heeft laat het weten. :)
|
En de klinken van de achterste deuren? :)
|
Gijs, wat is er mis met het glas van de achterlichten; verkleurd, barsten, ...? En wat wil je er nog voor hebben?
|
Wordt gefixt Gertjan ;)
Pieter; gebarst idd. Ik neem ze wel mee naar VAG-fest, kun je ze bekijken. /edit; Ik neem de achterlichten niet meer naar VAG-fest. Zijn compleet gescheurt (achterkant en voorkant) en rondom dicht gekit... :( |
Check. Jammer.
|
Heej Gijs,
Ik heb nog voorschokbrekers nodig! ze mogen zo lek als een zeef zijn, want de auto moet tijdelijk van zijn schroefset af. Moet hem toch kunnen blijven verplaatsen en hij wordt getectyleerd, dus vandaar... Kun je ff laten weten wat je ervoor wil hebben? |
Hallo,heb je het interieurlichtje(boven linkerdeur in het hemeltje) nog?
gr Mike. |
Quote:
Nope, deze zit nu in m'n Kever :) |
Helaas,iig bedankt.
|
achterkleprubber?
|
Achterkleprubber heb ik er volgens mij ook afgehaald, dus ja heb ik :)
|
Even onder de aandacht. :)
|
Zitten er ook stoelen bij die jetta 1 .
|
Up, foto's toegevoegd :)
|
heb je ook eventueel losse stukken plaatwerk? Ik heb nl. een stuk uit de kofferbak nodig. Het gaat om het gedeelte waar de rechts-achtergordel aan de carosserie zit.
|
Nope, carrosserie is al een tijdje geleden afgevoerd.
|
All times are GMT +1. The time now is 02:34. |