ondertussen al stap verder
We zijn nog is naar blok hier in geburen gaan kijken en gaan voor die gaan. Komt uit accident corrado, en was bedoeld voor in golf 2 syncro te leggen voor op circuit,maar is niet doorgegaan en is nog in orde. is blok met boite en cardanassen, kabelboom , subframe,alles wat er maar kan bij zijn. kan zijn dat ik mijn oud blok achteraf nog laat reviseren,maar dan ben ik nu toch weer tijd gesteld. Ga nog zien welke boite nog beste is en de beste onderdelen op nieuwe blok gebruiken. Morgen blok uitbouwen en nieuwe halen en wss zou hem tegen einde van de week terug moeten bollen. hopelijk gtz |
blok ligt erin,en draait perfect na wat aansluitingsproblemen
compres van deze blok gemeten en was voor elke cilinder 13,... nieuw bougies, oliefilter, alle riemen,.... nieuwe pook:gevonden ,nog afhalen karmann kap: gevonden ,nog afhalen hoedenplank :zaterdag afhalen nieuwe wieldeksel:ligt klaar gtz |
Auto rijd nu vele beter als ervoor, eigenlijk geluk bij ongeluk dat de motor is vastgelopen.
enkele foto's interieur met ander karmann houder en nieuwe pook nieuwe motor stuur en naaf dat gemonteerd moet worden zit met airbag in stuur, hoe moet je dit demonteren???? |
Voorlopig blijft het stuurke zitten, is handiger dan het kleine.
Bij vw nog een nieuw hendeltje voor de rugleuning te klappen besteld , was afgebroken aan bestuurderskant. gtz |
update
zat bij aankoop geen meer in, na effe zoeken in nederland nog een grijze hoedenplank gaan halen en effe gaan poetsen ben aan het denken om het chromé vw logo te vervangen door een zwart omdat het "corrado" logo ook zwart is, wat denken jullie????? als er nog iemand een links sleepoogkapje heeft, let me know!!!!!!!!!! ik kom zondag naar border meeting,dus kan daar afgehandeld worden eventueel. gtz |
Ik zeg logo lekker zwart laten, maar wie ben ik :)
Prachtige auto zeg! Had deze thread nog niet eerder gezien, maar ik blijf een zwak voor Corrado's hebben en waar vind je nog zo'n nette. Nice! |
[QUOTE=Stijn]Ik zeg logo lekker zwart laten, maar wie ben ik :)
[QUOTE] Dat is het hem juist! Het is niet zwart! Ik zou het zwart maken. |
Ah verkeerd (te snel) gelezen.
Is dit origineel? Ik stem voor whatever origineel is :) |
Weet niet of het logo in het zwart orgineel is , maar het oogt leuker dan het chromé, dus ga me eentje zoeken .
Is maar 5 min werk om het terug naar orgineel te maken ;-). Merci voor de leuke commentaren. gtz |
Nog ne foto door Tomkraft genomen op weg naar border meeting
is nog kleine antenne onderweg, maar voor de rest zal er komende maanden niet veel meer aan gedaan worden. gtz |
Voor de moment rustig alle onderdelen bijeen aan het zoeken die ik nog wil vervangen.
Ander motor en mechanisme voor spoiler , zat kortsluiting op mijn Voor de rest kleine antenne en kleine nummerplaathouder achteraan geplaatst. Heb ook het kleine luigi stuurke gemonteerd voor in de winter. Orginele airbagstuur is het leder bovenaan beetje afgesleten en bij vochtig weer komen er kleine stukjes vanaf, dus effe vervangen. gtz |
yo,
Wat is de benaming van het onderdeel in de rode cirkel en de werking??? Is een klikstekker en 2 darmen. Als mijn motor warm is en ik leg de motor stil en start weer, draait hem op hoog toerental en valt er slecht mee te rijden. Had dit onderdeel liggen en is veranderd en lijkt beter te zijn, toerental blijft op 1200 toeren nu na starten bij warme motor. of heeft het er niks mee te maken??? gtz |
Als ik me niet vergis is dat je stappenmotor die regelt je stationair toerental en koudstart dacht ik.. meestal raken die vuil even uitbouwen en schoon maken en wat WD40 erin spuiten, normaal wil dat helpen blijft hij nu echt vast zitten dan moet je hem vervangen..
Gr Ronnie |
hey,
had nog een reserve liggen en gemonteerd, en probleem is verholpen :thumbup: . gtz |
hey, succes met je corrado ziet er goed uit...
zo'n mooie in originele staat vind je waarschijnlijk niet snel nog eens! gr. |
bedankt!!,
heb tijdje gezocht,maar na veel wrakken toch een deftige basis gevonden. gtz |
yo,
Na de keuring vooraan wat naar beneden gedraaid,zit met dunne lip, en deze schuurt nu al, dus laag genoeg voor mij. Achteraan zit ring vast, dus voorlopig niets veranderd. Had nog extra setje achterlichten liggen , ben fan van volledig rood, met spuitbuske een rood setje gemaakt. :angry: ; wel een dop van de velg verloren, had de laatste in stock al gekocht al iemand eentje weet of gehele velg, let me know!!!! gtz |
Mooie corrado !
|
All times are GMT +1. The time now is 19:06. |