peilstok der uit kun je em der zo inhangen, hahaha nee zonder gekheid haal gewoon ff een nette speciaal voor een auto er in draaien en klaar! je gaat er wel mee op vakantie!
|
Ja sensoren zijn te krijgen voor o.a. in de peilstok of voor in de carterplug, die "pt100" wat je nu hebt is iets om mee in de soep te roeren.
|
zo aankomend weekend is kijken wat ik kan vinden !
bedankt voor jullie reactie's ;) ! gr. Martijn |
zo het is tijd voor een update :
morgen (zaterdag 12-7) ga ik de startmotor wisselen voor een bijna nieuwe. het koelsysteem schoonspoelen (speciaal goedje voor gekocht in een blauw blikje ?) bougie's, wisserbladen en toch maar een olie temp meterje voor in het dashboard kopen ! dinsdag avond ga ik een compressie test laten doen en word gelijk ff gekeken of de ontsteking wel goed staat ? hoop dat dat voldoende is om de vakantie door te komen ?? gr. Martijn |
waar ben je allemaal bang voor dan?? denk je dat ze vroeger nooit verder als 100 km kwamen met die mk1tjes?? ;) :D
die zijn ook getest in de woestijn en in lapland hoor.. dus dat zit wel snor.. en die van jou gaat het zkr ook wel redden..! :D heel nette auto trouwens.. :) |
gistermiddag opweg naar huis liep de temperatuur op tot het rode ledje ging knipperen :( !
auto aan de kant en heeeeeel voorzichtig de dop van de radiateur gedraaid ! vriend van me zei start hem is zonder dop en toen de motor liep kwam er een hele berg lucht naar boven borrelen ! toen motor uit en netjes bijgevult met als resultaat dat hij nu veel minder heet word :D ! (wel stom van me dat ik hier niet eerder aan gedacht heb :( !!) gr. Martijn |
De oplossing kan soms zo simpel zijn ;)
|
probleem lijkt toch niet verholpen ?
gistermiddag rij ik uit mijn werk naar huis na 10min. staat de brug open en loopt de temp. weer op, auto in zijn n gezet en geleidelijk zakt de temp. weer ? ik snap er niks van want het was hoopuit 15 graden en het regende ? net even gekeken en er was weer koelvloeistof verdwenen, zou het kunnen zijn dat de dop van mijn radiateur lekt ? zit er aan te denken ook mijn termostaat ff te vervangen want ga toch ff het koelsysteem schoon spoelen ! begin er een beetje de balen in te krijgen want ik wil er toch mee op vakantie en niet met de golf 2 !! gr. Martijn |
heb er nog is over na gedacht en de golf 1 blijft thuis !
heb er geen zin/vertrouwen meer in ! *koelwater temp blijft oplopen *motor start niet als hij echt warm is *misschien wel de belangrijkste reden : heb er GEEN vertrouwen in ben er ook uit dat de motor er uit gaat denk dat er iets snellers in gaat komen met een handbak ! we gaan nu met de golf 2 op vakantie ! gr. Martijn |
topic kan dicht we gaan met de golf2 omdat de golf1 koel problemen heeft :( !
vandaag ff de golf2 wat aandacht gegeven dus die moet er tegen kunnen :D ! gr. Martijn |
All times are GMT +1. The time now is 20:50. |