![]() |
Quote:
is idd superschroefset, ben er erg tevreden mee. Stugheid kun je instellen, de hardheid van m'n set is in 12 stappen regelbaar zowel voor als achter, dus je kan hem percies afstellen als je zelf wil. sets worden veel in ralleyracing en in de BRL cupgebruikt, vandaar dat ze ook in Valkenswaard zitten, vlakbij het eurocircuit. check http://www.ast-suspension.com/ |
Wat kost een ast schroefsetje nieuw ? voor golf 2
|
Quote:
ken de prijzen niet uit m'n hoofd, hangt er helemaal vanaf wat je wil, reken iig 1000+ euro, bel ze anders weet je het ook |
Ik gebruik gewoon WD-40 en setje zit er nu een jaar onder (Supersprint)
moest m vorige week voor de keuring iets omhoog schroeven (3cm) ging gewoon nog met de hand! Zijn bij alle schroefsetjes de ringen van alu of zijn ze er ook met stalen ringen? |
Blanke tektiel is een goede uitkomst!!
AST zijn hele goede setjes. (sponsor van ons) Dit moet ik dus even zeggen!!! :wee: |
Quote:
Dan heb je zelf zeker ook een AST setje?? :iamwithst |
Ik had het ze wel gevraagd!!!
Ik kon mijn H&R setje meegeven. Dan konden zij ook zo'n extrem gekurzt setje op wens maken. :giggle: :giggle: :giggle: :giggle::tounge: :tounge: :tounge: :tounge: :tounge: |
ik geloof dat arthurgti zijn schroefset ook had ingetaped met teflontape en was een disaster geworden. toch allemaal vuil en nattigheid eronder.
hij vond 't geen succes iig, hoorde ik 'm zeggen. dus als je 't doet, zorg wel dat je 't goed aftaped! |
Quote:
niet gedaan dus |
Nee, ik heb het eigenlijk niet gedaan omdat ik toch al een ingekort H&R
schroefset thuis heb liggen voor onder mijn type 1.(al 1,5 jaar) Deze is 45mm. ingekort. :cowboy: |
Kosten AST 1020 euro ex. btw! :eek:
Deze gaat voor tot 75mm. verlaging. |
Quote:
kost wat, maar dan heb je ook wat. ook hardheid instelbaar?? |
:cowboy:
|
erg groot voordeel van AST is dat alles los leverbaar is en dat je altijd in valkenswaard terecht kan rechtstreeks bij de fabrikant.....
MADE IN HOLLAND dus :rolleyes: |
Daar heb je zeker gelijk in!!!
Ik ben ook best tevreden over de dempers die we van hun hebben. Maarja, zoals ik al zei; een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. En je kan ze ook verkort krijgen bij de fabriek! Vele voordelen; maar het kost wel wat. Het is ook niet ver van jou af zie ik.... :beer: |
Quote:
koni is toch ook vaderlands produkt? |
Quote:
kwartiertje :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:46. |