Ah ok, want er is bij mij nu nogal gerommeld met de draden en er is vanalles doorverbonden en afgeknipt enzo.
Zal wel eens even kijken of ze me bij het 'autodemontagebedrijf' het terrein op laten om te zoeken. En anders hier even rondvragen of op marktplaats.. |
Ik zit al een tijdje rond te kijken voor een nieuwe velg/band combinatie. Nu wil ik dus een setje 15inch laten verbreden.
Ik zat daarbij te denken aan: 8" met 185/45/15 8,5" met 195/45/15 Nou had ik ooit ergens 1 foto gevonden, maar erg duidelijk was die niet. Dus zijn er mensen met duidelijke foto's van hoe het eruit ziet. Dit omdat ik wel getrokken banden wil, maar niet zo getrokken dat het gevaarlijk word oid. |
Welkom hier op het forum, autootje ziet er goed uit.
Zeker met org. spiegels, had de alleen de smalle bumpers laten zitten. Success ermee :D |
Bedankt!
Wie weet komen de smalle bumpers ooit nog terug, maar voorlopig niet :p Niemand die voor mij afbeeldingen of advies heeft wat betreft de velgen/banden combinatie? Edit: Ik heb vandaag even stalen velgen gepast en opgemeten hoeveel ze verbreed moeten worden. In mijn ogen zou het mooier zijn als ze 8,5 en 9 inch breed zouden worden. Maar welke banden zijn dan goed/veilig voor de 9" (195/50/15 misschien?) |
Anyone?
|
Zo, verbreed staal zit eronder, in de maten 8 en 8,5inch breed.
Auto aan de achterkant zo'n 2cm omhoog geschroefd omdat er iets aanliep. Na het omhoog draaien ook de wielkasten even tijdelijk met een hamer bewerkt. Nou is alleen het probleem dat als er een hobbel in de weg zit ofzo, mijn linker achterwiel nog steeds aanloopt en ik heb geen idee waar dat is. Ik kan mijn hand helemaal tussen de band en wielkast steken en met iemand achterin is er nog zat ruimte vrij. Wat kan dit zijn... Toch de band tegen die wielkast? 't is G60-staal naar buiten verbreed, dus aanlopen tegen de schroefset lijkt me stug. Edit: Het probleem bleek toch de wielkast te zijn. Deze was iets ingedrukt waardoor die geraakt werd door de band met het inveren. Probleem tijdelijk opgelost door de wielkast naar buiten te drukken met een krik, binnenkort kijken of ik ergens in de buurt zo'n rol apparaat geval kan lenen. In ieder geval, hier de foto's: |
Zo, na een zeer lange tijd geen updates te hebben gepost word het nu toch wel weer eens tijd.
Heb ondertussen een andere auto aangeschaft. Degene die ik had was de bodem compleet van verrot. Na wat zoeken op marktplaats weer een golf 2 gti 8v tegen gekomen. Ditmaal een zwarte. Hier wat foto's van de marktplaats advertentie. (helaas zelf daarna geen foto's meer genomen) Al redelijk vlot daarna begonnen met het overzetten van een hoop onderdelen. Koplampen, knipperlichten, achterlichten, velgen, schroefset en interieur, grille met verstralers en audio installatie. Uiteindelijk is hij/zij er daardoor zo uit te komen zien. Vandaag heb ik er ook nog oranje knipperlichten ingezet. Hier heb ik alleen nog geen foto's van. |
Top mk2 gti. Mooie verbeteringen..
|
Ziet er goed uit zo :thumbup: , die wielen zijn dat 14ers ?
|
Quote:
15inch G60 staat, verbreed naar 8j voor en 8,5j achter. |
top!, ziet er goed uit :D vindt vooral die gele knikkers zo wel mooii :thumbup:
|
Na het monteren van de oranje knipperlichten toch besloten om de gele folie van de verstralers af te trekken. Het kreeg een beetje een te hoog kermis gehalte vond ik zelf.
Daarna nog even een nieuw raammechanisme ingebouwd aan de bijrijderskant. Dit omdat het raam nogal rammelde tijdens het rijden. Hier nog maar wat foto's van de huidige staat. |
All times are GMT +1. The time now is 07:02. |